نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳

جزئیات بصری چشم‌گیر در تصاویر فاش‌شده از گیم‌ پلی The Last of Us Part 1

تصاویر فاش شده از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part 1 جزئیات بصری چشم‌گیر این بازی نسبت‌به نسخه‌ی نسل هفتم را نمایش می‌دهد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، چند تصویر از گیم‌پلی بازی The Last of Us Part One در انجمن اینترنتی ردیت فاش شده است؛ تصاویری که پیشرفت گرافیکی قابل‌توجه این اثر نسبت‌به همتای خود که در نسل هفتم از ویدیوگیم منتشر شد را نمایان می‌کند.

مقایسه جزئیات گرافیکی نسخه‌های نسل هفت و نسل ۹ بازی The Last of Us

اولین تصویر که یک مقایسه بین لحظات مشابه مابین دو نسخه‌ی نسل ۹ و نسل هفت از بازی The Last of Us است، جهش بزرگ گرافیکی بازی را نمایان می‌کند. احتمالا قابل‌‌تشخیص‌ترین شاخص بصری که در این مقایسه به‌چشم می‌آید، به‌نحوه‌ی نورپردازی و تغییرات صورت‌گرفته در شمایل سازه‌های موجود در محیط‌ بازی‌ها باشد.

تصویری از جوئل و تس در بازی The Last of Us Part 1

نمایی از فصل افتتاحیه بازی The Last of Us Part 1 از شخصیت جوئل

فرار جوئل در افتتاحیه بازی The Last of Us Part 1

درکنار این تصاویر، شخصی که اطلاعات نام‌برده را در اینترنت پخش کرده است، خاطرنشان کرد که بازی The Last of Us Part 1 از ویژگی‌های VRR، وضوح 4K با نرخ فریم ۵۰ و وضوح تصویر پویا (داینامیک) 4K با نرخ فریم ۶۰ نیز پشتیبانی می‌کند. فرد مورد بحث در ادامه متذکر شد که سیستم مبارزات بازی، تفاوت چندانی با نسخه‌ی نسل هفتمی ندارد و از طرفی شاهد پیشرفت هوش مصنوعی و سنگین‌تر شدن موقعیت‌های مبارزاتی در بازی هستیم.

او همچنین به‌‌اضافه شدن انیمیشن‌های جدید در حجم بالایی از موقعیت‌ها (مثل لحظاتی که جوئل تفنگ‌های خود را آپگرید می‌کرد) اشاره کرده است. البته این اطلاعات (به‌جز تصاویر فاش‌شده) را باید در حد گمانه‌زنی در نظر بگیریم تا زمانی‌که بازی عرضه شود و بتوانیم تمامی جنبه‌های اثر را ببینیم.

بازی The Last of Us Part 1 برای عرضه در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای کنسول پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است که نسخه‌ی کامپیوتر این اثر در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد. نظرات خود درباره‌ی جهش گرافیکی بازی و اطلاعات فاش شده از آن را برای زومجی بنویسید.


منبع altchar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده