نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳

رکوردشکنی بازی Stray روی استیم

بازی Stray رکورد بیشترین تعداد بازیکن همزمان در روز نخست عرضه در میان بازی‌های منتشر شده توسط شرکت آناپورنا اینتراکتیو را از آن خود کرده است.

به نظر می‌رسد بازی Stray تبدیل به یک موفقیت چشمگیر برای استودیوی BlueTwelve و شرکت آناپورنا اینتراکتیو شده است. طبق جدیدترین آمار منتشر شده، این بازی موفق شده است رکورد تعداد بازیکنان همزمان در روز نخست عرضه‌ی بازی‌های منتشر شده توسط آناپورنا اینتراکتیو را به نام خود ثبت کند. همچنین بازی Stray هم‌اکنون در فهرست ۱۵ بازی برتر پلتفرم استیم از نظر تعداد بازیکنان همزمان قرار دارد.

طبق آمارها، Stray که دیروز روی استیم منتشر شده است، به رکورد ۴۸ هزار و ۴۲ بازیکن همزمان دست یافته است که آن را به محبوب‌ترین بازی استیم که فقط حالت تک نفره را ارائه می‌دهد، تبدیل کرده است. بااین‌حال باید توجه داشت که این آمار تنها مربوط‌به استیم است و تعداد بازیکنان این اثر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اعلام نشده‌اند. بدون شک با انتشار این بازی در روز نخست عرضه روی سرویس‌ پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم، استقبال بسیار بالایی از آن شده است.

گربه در حال فرار از زرک‌ها در بازی Stray

طبق گفته‌ی Benji-Sales در توییتر، این آمارها بازی Stray را به محبوب‌ترین بازی انتشار یافته توسط آناپورنا اینتراکتیو روی پلتفرم استیم تبدیل کرده است. بازی Twelve Minutes در رده‌ی دوم این فهرست قرار دارد که در روز نخست عرضه روی استیم به رکورد هشت هزار بازیکن همزمان دست یافته بود. بازی‌های بعدی این فهرست شامل Outer Wilds با کمتر از هشت هزار بازیکن، Neon White با حدود سه هزار بازیکن و Journey با ۱۷۰۰ بازیکن همزمان در روز نخست عرضه در استیم هستند. بااین‌حال، تمامی بازی‌های گفته شده علاوه‌بر استیم روی چند پلتفرم دیگر نیز عرضه شده‌اند و احتمالا کاربران کنسول‌ها نیز استقبال خوبی از آن‌ها داشته‌اند.

نظر شما درباره‌ی موفقیت بازی Stray چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده