نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲

استخدام یکی از مدیران باتجربه نینتندو توسط پلاتینیوم گیمز

استودیو پلاتینیوم گیمز یکی از مدیران با تجربه‌ی شرکت نینتندو را استخدام کرده است تا با کمک وی وارد یک عصر جدید شود.

پلاتینیوم گیمز که به خاطر توسعه‌ی مجموعه‌های محبوبی همچون بایونتا،The Wonderful 101 و Astral Chain شناخته می‌شود، تاکائو یامانه را استخدام کرده است تا تغییرات قابل توجهی را در مدیریت و برنامه‌های آینده‌ی خود ایجاد کند. او به‌عنوان یکی از باتجربه‌ترین مدیران شرکت نینتندو شناخته می‌شود. یامانه هم‌اکنون به‌عنوان معاون و مدیر ارشد بخش تجاری استودیوی ژاپنی پلاتینیوم گیمز کار خود را آغاز کرده است.

به‌گفته‌ی مجله فامیتسو، این خبر توسط پلاتینیوم گیمز تایید شده است و اطلاعات بیشتر پیرامون آن در آینده منتشر خواهد شد. تاکائو یامانه قبل از پیوستن به پلاتینیوم گیمز به مدت ۲۷ سال در شرکت نینتندو مشغول به کار بود و در طی این مدت پست‌های مدیریتی مهمی به مانند معاونت شعبه‌ی فرانسه نینتندو و مدیریت بخش فروش شعبه‌ی اروپایی نینتندو را بر عهده داشته است.

یکی از دشمنان غول‌پیکر بازی Babylon's Fall مقابل کاراکتر اصلی

براساس توضیحات فامیتسو، شرکت پلاتینیوم گیمز امیدوار است که یامانه به آتسوشی اینابا، رئیس فعلی نینتندو و معاون وی، هیدکی کامیا کمک کند تا بتوانند در آینده به اهداف جاه‌طلبانه‌ی خود برسند. پلاتینیوم گیمز افتخارات و مجموعه‌های بزرگی را دارد، اما برخی آثار ناامیدکننده به مانند Babylon's Fall و Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan باعث نگرانی تیم مدیریت آن شده است.

اخیرا پلاتینیوم گیمز و نینتندو با پخش یک تریلر، تاریخ انتشار بازی Bayonetta 3 را اعلام کردند که قرار است در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Nintendolife
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده