// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

اضافه شدن ویژگی تغییر کلاس در آپدیت جدید Diablo Immortal

به واسطه آپدیت جدید Diablo Immortal که امروز عرضه می‌شود، کاربران هر هفت روز می‌توانند کلاس کاراکتر خود را تغییر دهند.

تغییر کلاس یکی از ویژگی‌هایی بود که کاربران Diablo Immortal خواهان اضافه شدن آن به بازی بودند و بلیزارد اینترتینمنت، در آستانه‌ی عرضه‌ی این بازی اعلام کرده بود که نمی‌تپاند تاریخ انتشار دقیقی را برای اضافه شدن ویژگی تغییر کلاس، مشخص کند. حال امروز به‌روزرسانی جدید Diablo Immortal در دسترس قرار می‌گیرد و در جریان آن شاهد اضافه شدن ویژگی تغییر کلاس هستیم.

کاربرها با مراجعه به منقل آتش جدید Shifting Flames در Westmarch می‌توانند هر هفت روز یک بار کلاس کاراکتر خود را به‌صورت کاملا رایگان تغییر دهند. همچنین اگر برای تغییر کلاس دچار اشتباه شدید، گزینه‌ای وجود دارد تا سریعا کاراکتر خود را به کلاس قبل بازگردانید. همچنین بلیزارد اشاره کرد که بازیکنان قادر به خرید اجازه تغییر کلاس به دفعات متعدد نسبت به محدودیت تعیین‌شده نیستند.

در ادامه مشخص شد با تغییر کلاس، لباس جنگی‌ای را دریافت می‌کنید که سطح و قدرت آن برابر با سطح و قدرت لباس جنگی‌ای است که به تن داشتید و لباس کلاس قبلی شما هم در Inventory قرار می‌گیرد. با تغییر کلاس می‌توانید ظاهر کاراکتر خود را هم مجددا شخصی‌سازی کنید و امتیازهای Paragon کاربرها نیز ریست خواهد شد. جدا از موارد ذکرشده، Clan ،Warband و گروه‌های اجتماعی شما در بازی Diablo Immortal با تغییر کلاس از بین نمی‌رود.

بااینکه تغییر کلاس، اصلی‌ترین محتوایی است که در آپدیت امروز دیابلو ایمورتال در دسترس قرار می‌گیرد، اما شاهد رویدادهای جدید و پاداش‌های مختلف هم هستیم. کاربران به‌واسطه‌ی Hero's Journey می‌توانند چالش‌های مختلفی را کامل کنند و آیتم‌ پاداش بگیرند. این چالش‌ها در سطوح بالاتر Paragon، دارای مقیاس‌بندی از نظر درجه سختی هستند. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن آیتم‌های لجندری جدید برای هر کلاس هم اشاره‌ای داشته باشیم. این آیتم‌ها بر قدرت تاکید دارند و درطول زمان آسیب بیشتری را به دشمنان وارد می‌‌کنند.

رویداد جدید دیابلو ایمورتال Adventurer's Path نام دارد که بازیکنان با انجام مأموریت‌های مختلف، طلا اضافه‌تر، Enchanted Dust و متریال‌های Scrap دریافت خواهند کرد. همچنین یک قاب نقاشی مخصوص برای کاربرانی که ۱۶ مأموریت را کامل کنند درنظر گرفته شده است و بازیکنانی که ۲۰ مأموریت را کامل کنند، یک تاج لجندری را به‌دست می‌آورند. رویداد ذکرشده از امروز ۲۹ تیر ماه (۲۰ ژوئیه) تا ۲۹ مرداد ماه (۲۰ اوت) در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. Hungering Moon اولین رویداد زمانی Diablo Immortal هم از تاریخ هفت مرداد ماه (۲۹ ژوئیه) به بازی بر می‌‌گردد و تا تاریخ ۹ مرداد ماه (۳۱ ژوئیه) ادامه خواهد داشت.

در انتها، بد نیست به رید جدید Diablo Imomrtal هم اشاره‌ای داشته باشیم که به Helliquary اضافه می‌شود. Gorgothra the Claimer در تاریخ ۱۱ مرداد ماه به بازی اضافه می‌شود، اما بلیزارد اعلام نکرده بازیکنان برای حضور در این باس رید باید چه Combat Rating داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده