نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

راه یافتن یک بازی PSP بیشتر به فهرست پلی استیشن پلاس پریمیوم جولای ۲۰۲۲

کاربران PS Plus Premium در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ می‌توانند درکنار دو بازی LocoRoco Midnight Carnival و No Heroes Allowed به تجربه‌ی بازی Echoshift نیز بپردازند.

شرکت سونی کاربران پلی استیشن پلاس پریمیوم را با یک بازی PSP اضافی شگفت‌زده کرد. مشترک‌های سرویس PS Plus Premium در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ می‌توانند درکنار بازی LocoRoco Midnight Carnival و بازی No Heroes Allowed به تجربه‌ی بازی معمایی Echoshift نیز بپردازند که اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ برای کنسول قابل حمل سونی عرضه شد. این سه بازی از روز گذشته برای دانلود در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار گرفتند.

همان‌طور تریلر معرفی بازی نشان می‌دهد، بازیکن‌ها در بازی Echoshift باید پیش از پایان زمان به انتهای هر مرحله برسند. در طول مسیر موانع مختلفی وجود خواهد داشت و می‌توان برای حل پازل‌ها پژواک‌هایی از خود ایجاد کرد. همچنین ظاهرا قابلیت Rewind نیز در بازی وجود دارد تا گیمرها بتوانند زمان را به عقب بازگردانند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به تماشای تریلر معرفی بازی اکوشیفت بپردازید که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

راه‌یابی یک بازی اضافی به فهرست آثار پلی استیشن پلاس پریمیوم به این معنا است که کاربران این سرویس می‌توانند به ۲۰ بازی بیشتر دسترسی داشته باشند. این فهرست شامل بازی Stray، بازی Marvel's Avengers، فهرست بلندبالایی از بازی‌های Assassin's Creed و برخی از بازی‌های مناسب کودکان می‌شود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده