نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

احتمال استفاده از لوت باکس در بازی Skate

اطلاعات تازه‌ای از جدیدترین نسخه سری Skate منتشر شده است که به وجود لوت باکس‌ها در این بازی اشاره دارد.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که احتمالا بازی Skate آینده دارای نوعی لوت باکس خواهد بود. این گزارش پس از تایید رسمی الکترونیک آرتز درباره‌ی رایگان و سرویس محور بودن بازی Skate منتشر شده است که احتمال واقعی بودن آن را افزایش می‌دهد. اعلام خبر سرویس محور بودن بازی Skate واکنش‌های ضد و نقیضی بین طرفداران این سری داشته است؛ چرا که این ویدیوگیم‌ها می‌توانند درنهایت به محصولی با کیفیت تبدیل شوند یا یک فاجعه را به بار بیاورند.

علاوه‌بر این، شرکت EA در بخش پشتیبانی از بازی‌های لایو سرویس با مشکلات زیادی مواجه شده است؛ به‌عنوان مثال بازی Battlefield 2042 وضعیت بسیار آشفته‌ای دارد. این بازی شوتر و آنلاین علاوه‌بر اینکه از کمبود محتویات و نارضایتی کاربران رنج می‌برد، به چند ماه زمان نیاز دارد تا با دریافت به‌روزرسانی‌ها یک تجربه‌ی مطلوب را تقدیم بازیکنان کند.

به‌گفته‌ی کاربر PatFennis در ردیت، یک بیلد آزمایشی از بازی Skate شامل Swag Bag است که به نظر می‌رسد نوع جدیدی از لوت باکس‌ها باشد. در منوی این بیلد ذکر شده که بازیکنان با کاوش در شهر Fun City و انجام مأموریت‌ها، می‌توانند ارز Tape را به‌دست بیاورند و آن را در فروشگاه در ازای خرید Product Box هزینه کنند. سپس این جعبه‌ها آیتم‌های بازشدنی مختلف را به بیرون پرتاب می‌کنند که بسیار مشابه با عملکرد لوت باکس‌ها است.نمایش یک اسکیت‌باز در بازی Skate

باتوجه‌به اینکه Skate یک بازی ورزشی است، وجود لوت باکس‌ها می‌تواند برای فروش انواع وسایل تزئینی و لباس باشد و احتمالا تاثیری در گیم‌پلی و پیشبرد رقابت‌ها نخواهد داشت. این در حالی است که تیم سازنده‌ی Skate قبلا تایید کرده بود که هیچ لوت باکس پولی یا پرداخت درون برنامه‌ای را در بازی قرار نمی‌دهد که ویژگی‌هایی آن سبب برتری در گیم‌پلی شود. به نظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز راهی جدید برای استفاده از لوت باکس‌ها و پیاده‌سازی دقیق مکانیسم عمل آن‌ها برای به‌دست آوردن آیتم‌های جدید پیدا کرد.

هنوز مشخص نیست که شرکت EA قصد دارد چگونه از این بازی درآمدزایی کند؛ بااین‌حال ممکن است نوعی بتل پس را برای فروش برخی آیتم‌ها در اختیار بازیکنان قرار دهد. تقریبا همه‌ی بازی‌های رایگان و سرویس‌محور این روزها دارای نوعی بتل پس هستند تا ناشرها بتوانند بدون محدود کردن تجربه‌ی کلی بازی برای طرفدارها، درآمدزایی کنند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده