نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸

تصاحب پلتفرم ورزش های الکترونیک Repeat.gg توسط پلی استیشن

پلی استیشن به‌عنوان دومین خرید بزرگ خود در عرصه‌ی ورزش‌های الکترونیک به‌سراغ خریداری پلتفرم Repeat.gg رفت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پلی استیشن با تصاحب پلتفرم Repeat.gg به گسترش بخش ورزش‌های الکترونیک خود ادامه می‌دهد. براساس گزارش رسانه‌ی گیمزاینداستری، Repeat.gg یک پلتفرم تکنولوژی با خدماتی مانند میزبانی مسابقات و جدول‌های امتیاز جهانی (Leaderboards) است که می‌خواهد ورزش‌های الکترونیک را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. این پلتفرم میزبان بیش از ۱۰۰ هزار تورنمنت بوده است.

استیون رابرتز، نایب رئیس بخش بازی‌های رقابتی سرگرمی‌های تعاملی سونی در این‌باره اظهار داشت: «در پلی استیشن رؤیای ما برای ورزش‌های الکترونیک همیشه این بوده است که موانع پیش‌روی بازیکن‌ها را برای رقابت در تمام سطوح از میان برداریم. ما به‌همراه تیم بااستعداد Repeat.gg مشتاقیم تا راه‌های بیشتری را برای جلب نظر بازیکن‌ها به بازی‌های رقابتی و گسترش وسعت خدمات خود در بخش Esports کشف کنیم. این تازه شروع ماجراجویی ما است و بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعیه‌های بیشتر با جامعه‌ی طرفداران خود در آینده هستیم».

آرون فلچر، مدیرعامل پلتفرم ورزش‌های الکترونیک Repeat.gg در این خصوص گفت: «این پلتفرم برای راه‌اندازی انواع جدیدی از مسابقات طراحی شده است که به‌سادگی می‌توان وارد رقابت‌های آن‌ها شد و قابل ارتقا برای پذیرش میلیون‌ها بازیکن است. ما از پیوستن به تیم پلی استیشن و همکاری برای افزایش تنوع تجربه‌های رقابتی بسیار هیجان‌زده هستیم؛ رقابت‌هایی که بازیکن‌ها می‌توانند صرف‌نظر از سطح مهارت‌های خود از آن لذت ببرند».

شرکت سونی یکی از مالکان تورنمنت پرطرفدار و معروف EVO یا Evolution Championship Series است که این مسابقات سالانه‌ی بازی‌های مبارزه‌ای را با همکاری شرکت RTS در لاس وگاس برگزار می‌کند. شرکت سونی در سال ۲۰۲۱ از خریداری مسابقات EVO خبر داد و گفت که می‌خواهد جدی‌تر از قبل خود را به جامعه‌ی طرفداران بازی‌های فایتینگ نزدیک کند. خریدهای سونی تنها به بخش ورزش‌های الکترونیک خلاصه نمی‌شود و آن‌ها اخیرا مراحل تصاحب استودیو بانجی، سازنده‌ی سری بازی Destiny را به پایان رساندند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده