نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷

استریم زنده بازی ویچر 3 به مناسبت بیستمین سالگرد سی دی پراجکت رد

تیم CD Projekt Red که ۲۰ سالگی خود را با استریم سه‌گانه ویچر جشن می‌گیرد، تاریخ برگزاری استریم زنده از بازی The Witcher 3: Wild Hunt را مشخص کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت به‌مناسبت ۲۰ سالگی خود تصمیم دارد تا یک رویداد با محوریت استریم زنده از بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برگزار کند. تیم لهستانی بعد از برپایی استریم‌های مختلف از دو قسمت اول سری ویچر، حالا سراغ قسمت سوم رفته است. طبق اعلامیه‌ی استودیو CD Projekt Red، این تیم در روز ۲۰ ژوئیه (چهارشنبه، ۲۹ تیر) در ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران، بازی نام‌برده را استریم خواهد کرد.

با اینکه هنوز اعلامیه‌های رسمی جدید از نسخه‌های نسل ۹ بازی ویچر 3 که با نام The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition معرفی شد، منتشر نشده است اما احتمال می‌رود که در رویداد نام‌برده، اعضای سی‌دی پراجکت اخباری از این بازی مورد انتظار داشته باشند؛ البته که انتظار می‌رود تیم لهستانی در زمان استریم بازی ویچر ۳، بیشتر در مورد چالش‌های ساخت این اثر محبوب صحبت بکند.

شرکت لهستانی رویداد نام‌برده را همراه‌با فیلیپ وبر (Philipp Weber) که از کارگردانان بخش داستانی بازی است، برپا خواهد کرد. بدون شک تماشای این لایو استریم برای بازیکنانی که حسابی از ویچر 3 خاطره دارند، می‌تواند جذاب باشد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده