نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲

توضیحات پیرامون توسعه و جزئیات داستان در ویدیوی جدید Minecraft Legends

به‌تازگی استودیوی موجانگ تریلری از بازی Minecraft Legends را منتشر کرده است که در آن به داستان و مراحل توسعه‌ی بازی اشاره شده است.

همزمان با ادامه پشتیبانی بازی Minecraft، موجانگ با توجه به پتانسیل‌های این مجموعه در حال ساخت نسخه‌های جدید با سبک‌های متفاوت است و درواقع به‌نظر می‌رسد که موجانگ و مایکروسافت به‌خوبی از پتانسیل‌های دنیای ماینکرفت آگاه هستند. مدتی پیش بود که موجانگ از نسخه جدید مجموعه بازی ماینکرفت با نام Minecraft Legends در شوکیس ایکس باکس و بتسدا در ماه گذشته رونمایی کرد که این بازی قرار است یک اثر اکشن و استراتژی همزمان باشد.

در حال حاضر استودیو موجانگ جزئیاتی از فرایند توسعه‌ی بازی Minecraft Legends را منتشر کرده است که به شرح اقدامات انجام شده توسط این تیم و Blackbird Interactive، استودیوی همکار آن‌ می‌پردازد. در این ویدیو سازندگان بازی در مورد مقدمه، جزئیات جهان و چیدمان روایت کلی آن می‌پردازد. همچنین در ویدیوی منتشر شده بخش‌هایی اجمالی از گیم‌پلی بازی Minecraft Legends نمایش داده می‌شود که در آن ایده‌ها و مکانیسم‌های نسخه‌ی اصلی Minecraft با عناصر استراتژی همزمان ترکیب شده است.

تماشای ویدیو در یوتیوب

Minecraft Legends قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه شود.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده