نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶

تولید بازی MMO فانتزی Soulframe توسط سازنده Warframe

شرکت دیجیتال اکستریمز در جریان رویداد سالانه تنوکان اعلام کرد که مشغول توسعه‌ی یک بازی MMO فانتزی با نام Soulframe است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Digital Extremes، توسعه‌دهنده‌ی بازی Warframe از بازی جدیدی رونمایی کرده است. دیجیتال اکستریمز در طول رویداد سالانه‌ی TennoCon اعلام کرد که مشغول تولید دومین بازی MMO فانتزی خود با نام Soulframe است، اما درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از آن در دست نیست.

بازی وارفریم اثری رایگان اکشن سوم-شخص MMO (چندنفره آنلاین کلان) به‌حساب می‌آید که پس از عرضه در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌لطف انتشار منظم محتوای تازه به محبوبیت زیادی دست یافت. این بازی در پلتفرم‌های بسیاری ازجمله پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

جف کروکس و استیو سنکلر سرپرستی تیم توسعه‌ی بازی Soulframe را برعهده دارند. ربکا فورد که قبلا مدیر عملیاتی و مدیر بازاریابی شرکت دیجیتال اکستریمز بود، اکنون به‌عنوان مدیر نوآوری Warframe فعالیت می‌کند. ربکا فورد در گذشته به‌عنوان صداپیشه‌ی لوتوس، کاراکتر راهنمایی‌کننده‌ی بازیکن‌ها در بازی وارفریم فعالیت داشت.

با اینکه بازی جدیدی در راه است، اما بازی Warframe همچنان به کارش ادامه می‌دهد. این بازی MMO در آینده میزبان به‌روزرسانی بزرگ The Duviri Paradox خواهد شد که عناصر روگ-لایک را ازطریق یک محیط تازه جهان-باز به بازی می‌آورد. شرکت Digital Extremes به‌خاطر سال‌ها پشتیبانی قوی از Warframe نظر بسیاری از طرفدارهای سبک فانتزی MMO را به خود جلب کرده است که می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت Soulframe هم داشته باشد.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده