نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۷

انتشار نقشه کامل بسته الحاقی Hot Wheels از بازی Forza Horizon 5

استودیوی Playground Games نمایی از نقشه‌ی جدید و جهان باز بسته‌ی الحاقی Hot Wheels از بازی Forza Horizon 5 را به نمایش گذاشت.

بازی ریسینگ Forza Horizon 5 از استودیوی پلی‌گراند گیمز مطمئناً یکی از برترین‌های سال ۲۰۲۱ بود و جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر انتشار محتوای جدید این بازی تحت عنوان بسته‌ی الحاقی Hot Wheels هستند. اما توسعه‌دهندگان این بازی، قبل از انتشار DLC، نمای کاملی از نقشه‌ی جدید بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشتند که در ادامه می‌توانید این نقشه را مشاهده کنید:

نقشه کامل بسته الحاقی Forza Horizon 5: Hot Wheels

این تصویر که نمایی از بالا به پایین نقشه‌ی جدید Hot Wheels را نشان می‌دهد، درواقع در محیط جهان باز و اصلی بازی در مکزیک قرار گرفته و به سه بخش مختلف با طبیعت و فضای متمایز تقسیم می‌شود. هریک از این بخش‌ها ازطریق مسیرهای بسته‌ی Hot Wheels به یکدیگر متصل شده و تجربه‌ی جالبی را برای بازیکنان به همراه دارد.

Forza Horizon 5: Hot Wheels در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر می‌شود. دارندگان بازی فورتزا هورایزن 5 با پرداخت ۲۰ دلار صاحب این بسته گسترش دهنده شوند و این DLC برای کاربران آلتیمیت ادیشن بازی رایگان خواهد بود.

مدتی پیش اعلام شد که تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 از مرز ۲۰ میلیون بازیکن عبور کرده است. Hot Wheels اولین بسته الحاقی بازی است که باید منتظر ماند و دید چقدر موفق خواهد بود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده