نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

تفاوت داشتن تعداد شخصیت‌های قابل بازی GTA 6 نسبت به قسمت قبلی

براساس اطلاعات منتشر شده‌ی جدید، تعداد شخصیت‌های قابل بازی GTA 6 با نسخه قبلی این سری تفاوت خواهد داشت.

در هفته‌های اخیر شاهد گزارش‌های متفاوتی درخصوص پروژه جدید راک‌استار گیمز در اینترنت و جوامع هواداری بازی‌های این شرکت بودیم. در ابتدا Tez2 اینسایدر معتبر بازی‌های راک‌استار اعلام کرد که ساخت ریمسترهای دو بازی Red Dead Redemption و GTA IV، نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption 2 و آپدیت‌های بزرگ برای پشتیبانی از بازی Red Dead Online در جهت تمرکز گامل این شرکت روی ساخت بازی GTA 6 متوقف شده است.

سپس راک‌استار گیمز به‌صورت غیر مستقیم صحت این اخبار را تایید کرد و برای دومین بار در امسال، به معرفی این پروژه‌ی بدون نام در ماه‌های آینده اشاره کرد. حالا جیسون شرایر نویسنده‌ی خبرگزاری بلومبرگ با انتشار یک کامنت در انجمن اینترنتی ردیت، تایید کرد که تعداد شخصیت‌های قابل بازی GTA 6 با بازی قبلی این مجموعه که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد تفاوت دارد.

به‌صورت دقیق‌تر، شرایر شایعاتی را که در سال‌های اخیر از سوی یکی از کاربران ردیت با نام GTA_VI_Leak منتشر شده بود به‌طور کلی تکذیب و جزئیات منتشر شده در پست‌های او را غیرواقعی خواند. این شایعات در چند ماه اخیر در میان وب‌سایت‌های گیمینگ توجه زیادی به‌خود جلب کرده بودند و با وجود توصیه اینسایدرهای معتبر بازی‌های راک‌استار به غیرواقعی بودن این شایعات، هواداران زیادی به صحیح بودن این شایعات اعتقاد داشتند.

در یکی از موارد پست‌های این کاربر، سه شخصیت ریکاردو، کیسی و رز به‌عنوان سه‌شخصیت اصلی قابل بازی در GTA 6 معرفی شده بودند. شرایر می‌گوید که علاوه‌بر ساختگی بودن این اطلاعات، حتی تعداد شخصیت‌های قابل بازی GTA 6 نیز در این شایعات نیز حقیقت ندارد. البته شرایر جزئیات بیشتری درباره تعداد شخصیت‌های اصلی این بازی اعلام نکرد و به‌نظر می‌رسد برای اخبار دقیق‌تر باید منتظر معرفی رسمی راک‌استار بمانیم.

از سوی دیگر و باتوجه‌به اطلاعات منتشر شده از سمت تام هندرسون یکی دیگر از اینسایدرهای شناخته شده‌ی صنعت بازی از سال گذشته، می‌توانیم حدس‌هایی درباره شخصیت‌های اصلی این بازی داشته باشیم. هندرسون می‌گوید در GTA 6، بازیکنان با اولین شخصیت زن قابل بازی این سری که ظاهرا قرار است یک هکر باشد رو‌به‌رو می‌شوند. شرایر نیز پس از انتشار این جزئیات، به‌صورت غیرمستقیم تایید کرد که اطلاعات هندرسون با شنیده‌های او از این پروژه کاملا مطابقت دارد.

حالا با درکنار هم قرار دادن این اطلاعات، مشخص می‌شود که وجود یک شخصیت قابل بازی مرد و یک شخصیت قابل بازی زن دراین بازی، امن‌ترین پیش‌بینی‌ای است که می‌توانیم در حال حاضر داشته باشیم. البته راک‌استار همواره با آغاز هر پروژه، هواداران و علاقه‌مندان دنیای گیمینگ را به‌نوعی غافلگیر کرده است و بنابراین بعید نیست که شاهد وجود چهار شخصیت قابل بازی یا یک شخصیت زن به‌عنوان تنها پروتاگونیست داستان بازی Grand Theft Auto VI باشیم.

هنوز مشخص نیست که این شرکت چه تاریخی را برای معرفی این بازی درنظر گرفته است، اما باتوجه‌به بالا گرفتن شایعات GTA 6 در ماه‌های اخیر و اشاره‌های غیرمستقیم راک‌استار به آن، احتمال معرفی این بازی در ماه‌های پایانی امسال چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. بسیاری از هواداران نیز اعتقاد دارند که باتوجه‌به معرفی هر دو بازی GTA V و Red Dead Redemption 2 در ماه اکتبر، احتمال دارد که در ماه اکتبر امسال (۹ مهر تا ۱۰ آبان) سرانجام شاهد انتشار اولین تریلر یا رونمایی از لوگو و نام رسمی این بازی موردانتظار باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده