نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

پخش ویدیو طولانی از گیم پلی بازی TMNT: The Cowabunga Collection

حساب رسمی یوتیوب پلی استیشن با پخش یک ویدیو ۹ دقیقه‌ای، جزییات بیشتری از گیم‌پلی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection را به کاربرها نشان داد.

هما‌ن‌طور که شما همراهان عزیز زومجی مطلع هستید، شرکت کونامی در زمستان سال گذشته و طی یک رویداد استیت آو پلی شرکت سونی، از یک کالکشن جذاب از بازی‌های کلاسیک لاک‌پشت‌های نینجا رونمایی کرد. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection سیزده اثر از ویدیوگیم‌های لاک‌پشت‌های نینجا را که برای کنسول‌هایی مثل SNES و Sega Genesis منتشر شده بودند، در خود جای خواهد داد. وظیفه توسعه این بازی بر عهده استودیو Digital Eclipse است.

حال به‌تازگی حساب رسمی یوتیوب پلی استیشن در برنامه PlayStation Underground یک ویدیو ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این کالکشن مفصل را منتشر کرده است. در این برنامه ما شاهد حضور کریس کوهلر، یکی از اعضای استودیو توسعه‌دهنده هستیم. در ادامه مطلب می‌توانید ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در بالا مشاهده کردیم، تمرکز این ویدیو روی نسخه‌های مختلف دو باس فایت با نام‌های Bebop و Rocksteady boss بوده که در آثار مختلف مجموعه لاک‌پشت‌های نینجا حضور یافته‌اند. این‌جا در مورد تفاوت‌های آن‌‌ها صحبت شد.

TMNT: The Cowabunga Collection در تاریخی نامشخص در سال جاری میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

در ماه خرداد امسال، تازه‌ترین بازی لاکپشت های نینجا در دسترس کاربرها قرار گرفت و زومجی در بررسی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به این اثر نمره ۸.۵ را داد. در بخشی از بررسی این بازی به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم:

«درجریان بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge کاراکترهای رافائل، لئوناردو، مایکل آنجلو، دوناتلو، اسپلینتر و اپریل از همان ابتدا در دسترس شما هستند و پس از تمام کردن بازی برای اولین‌بار، کاراکتر کیسی جونز هم آزاد می‌شود. اولین نکته‌ای که سبب شده Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge یک تجربه‌ی لذت‌بخش و هیجان‌انگیز را ارائه دهد، نوع طراحی کاراکترها و سیستم مبارزات آن‌ها است».

نظر شما چیست؟ چه خاطراتی از نسخه‌های کلاسیک این مجموعه دارید؟ دیدگاه‌های خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده