نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵

احتمال جریان داشتن بخشی از بازی Assassin's Creed: Infinity در ژاپن

جف گراب اعلام کرد که احتمال دارد ژاپن میزبان اتفاقات یکی از نسخه‌های آینده بازی Assassin's Creed باشد و احتمالا یکی از محیط‌های Infinity است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جف گراب که از خبرنگاران معتبر صنعت گیم‌ به‌حساب می‌آید، به‌ساخته شدن نسخه‌ای جدید از بازی Assassin's Creed با محوریت کشور ژاپن اشاره کرد. گراب در ادعای خود متذکر شد که هنوز نمی‌داند این بازی قرار است به‌عنوان بخشی از محتویات بازی Assassin's Creed: Infinity ساخته و عرضه شود یا اینکه به‌شکل کاملا مستقل در دسترس قرار خواهد گرفت. گراب در صحبت‌های خود چنین گفت:

«آن قسمت از سری Assassin's Creed که بعد از سایر این‌ها (بازی Assassin's Creed: Rift و بازی Assassin's Creed: Infinity) عرضه خواهد شد که البته شاید بخشی از محتویات بازی Assassin's Creed: Infinity باشد، به‌نسخه‌های دیگر مجموعه که سبک نقش‌آفرینی داشتند (مثل اوریجینز، آدیسی و والهالا) شباهت زیادی دارد و اتفاقات‌ آن در ژاپن جریان خواهد داشت.»

نکته‌ی جالب صحبت‌های گراب، اشاره‌به عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید از سری Assassin's Creed بعد از بازی Assassin's Creed: Infinity است؛ اثری که از آن به‌عنوان یک بازی با پشتیبانی طولانی‌ مدت یاد می‌شود که چندین قصه و روایت مختلف را در یک پلتفرم مطلق با نام AC: Infinity در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

گفتنی است که یوبیسافت قرار است در برنامه آینده یوبیسافت فوروارد که در شهریور برگزار می‌شود، از آینده بازی Assassin's Creed پرده بردارد. طبق آخرین شایعات، بازی بعدی این مجموعه قرار است Assassin's Creed: Rift نام داشته باشد که تمرکز بالایی روی مخفی‌کاری در مناطق شهری با محیط‌های کوچک‌تر دارد و تمرکز این بازی احتمالا روی شخصیت بسیم خواهد بود که در بازی Assassin's Creed Valhalla با این شخصیت آشنا شدیم و اتفاقات این بازی در شهر بغداد جریان دارد.

نظرتان چیست؟ آیا از ساخته شدن قسمتی جدید از سری Assassin's Creed با محوریت کشور ژاپن هیجان‌زده هستید؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده