// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲

تکمیل خرید بانجی توسط پلی استیشن

بخش سرگرمی تعاملی شرکت سونی حالا به‌صورت رسمی صاحب استودیو Bungie، خالق هیلو و سری بازی Destiny است.

شرکت Sony در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام کرد که پروسه‌ی خرید بانجی، سازنده‌ی مجموعه بازی Destiny را با موفقیت به پایان رسانده است. استودیو Bungie که حالا بخشی از بخش سرگرمی تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) است، در توییتر نوشت: «ما افتخار می‌کنیم که به‌صورت رسمی به تیم فوق‌العاده‌ی پلی استیشن می‌پیوندیم. ما برای آینده‌ی شرکت بانجی هیجان‌زده هستیم و می‌خواهیم بازیکن‌ها را از سرتاسر جهان دور هم جمع کنیم تا دوستی‌ها و خاطرات به یاد ماندنی را به وجود بیاوریم. جسورانه به سوی ستاره‌ها!».

هرمن هالست، رئیس استودیوهای جهانی پلی استیشن پس از اعلام تکمیل خرید بانجی توسط سونی از هیجان‌زدگی خود برای همکاری با پیت پارسونز (مدیرعامل بانجی و تهیه‌کننده آثار مختلف مانند چند بازی هیلو) و جیسون جونز (هم‌موسس بانجی و کارگردان آثاری همچون بازی Halo: Combat Evolved و بازی Halo 2) گفت: «من همیشه بازی‌های جاه‌طلبانه و سنت‌شکنانه‌ی بانجی به همراه تمرکز این تیم روی خلاقیت، ساخت اثر و توجه به طرفدارها را تحسین کرده‌ام. نمی‌توانم برای وقت صرف کردن بیشتر با پیت پارسونز، جیسون جونز و تیم آن‌ها صبر کنم؛ درحالی‌که ما با هم یک مسیر جسورانه را برای SIE، بانجی و PlayStation Studios ترسیم می‌کنیم».

پیت پارسونز در یک توییت کوتاه توضیح داد: «این همکاری بی‌سابقه با پلی استیشن یک قدم بزرگ و باشهامت به سمت جلو است. نمی‌توانم بیشتر از این برای فاز بعدی ماجراجویی‌مان هیجان‌زده باشم».

Bungie که حدود ۳۱ سال از تأسیس آن می‌گذرد، علاوه‌بر چند بازی Halo و دو بازی Destiny روی آثاری همچون سری بازی Myth هم کار کرده است. حالا باید صبر کرد و دید که آینده برای بانجی به‌عنوان یکی از تیم‌های فرست-پارتی (اختصاصی) شرکت سونی به چه شکل رقم خواهد خورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده