نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ شروع بتای عمومی بازی MultiVersus

شرکت برادران وارنر با انتشار یک تریلر تاریخ آغاز رویداد بتای عمومی بازی مبارزه‌ای MultiVersus را اعلام کرد.

براساس اطلاعات جدید منتشر شده از بازی مولتی ورس جدید برادران وارنر که در سبک و استایل بازی‌های .Super Smash Bros نینتندو ساخته شده است، بازیکنان می‌توانند از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) به‌وقت تهران به بتای عمومی این بازی دسترسی داشته باشند.

دانلود و امتحان این نسخه از بازی برای تمامی کاربران کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و پی‌سی رایگان خواهد بود و گیمرها برای تجربه آن فقط به یک اکانت Warner Bros. Games نیاز دارند. همچنین کاربرانی که پیش از این برای شرکت در نسخه آلفای محدود بازی ثبت‌نام کرده بودند نیز از یک هفته زودتر و از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) به‌وقت تهران امکان تجربه‌ی نسخه بتای مولتی‌ورسز را خواهند داشت.

تونی هایان، هم‌بنیان‌گذار و کارگردان بازی از استودیوی تازه‌تأسیس Player First Games می‌گوید تمامی پیشرفت‌ها و خریدهای انجام شده توسط بازیکنان در نسخه بتا، به بازی نهایی نیز منتقل می‌شود. برای تجربه‌ی این بازی، نیازی به داشتن اشتراک فعال پلی استیشن پلاس و ایکس باکس لایو نیز وجود ندارد و نسخه‌ی بتای بازی در حدود ۷ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی دستگاه‌های بازی گیمرها را اشغال می‌کند. همچنین نسخه‌ی بتای بازی از امکان بازی بین‌پلتفرمی یا کراس‌پلی نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از نکات جالب درباره بتای عمومی MultiVersus این است که به‌گفته کارگردان بازی، این رویداد به‌نوعی لانچ و عرضه اولیه بازی نیز خواهد بود. به این معنا که پس از در دسترس گرفتن نسخه‌ی بتای بازی، سازندگان در طول ماه‌های آینده مواد جدیدی مانند شخصیت‌ها، نقشه‌ها و محتوای فصلی جدیدی را به این بازی اضافه می‌کنند تا گیم‌پلی بازی برای بازیکنان تکراری نشود. شما می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی و نسخه بتا را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در MultiVersus امکان مبارزه با ۱۶ شخصیت از مجموعه‌های در اختیار شرکت وارنر دیسکاوری در قالب سه حالت بازی متفاوت Free-For-All، یک‌به‌یک و دوبه‌دو وجود دارد. بتمن، سوپرمن، واندرومن از دنیای دی‌سی، شگی و ولما از کارتون Scooby-Doo، باگز بانی و Taz از کارتون لونی تونز، آریا استارک از سریال بازی تاج‌و‌تخت، جیک و فین از کارتون Adventure Time، استیون یونیورس از کارتون Steven Universe، تام و جری، The Iron Giant و یک شخصیت کاملا جدید با نام Reindog جزو ۱۶ کارکتر قابل بازی در عرضه اولیه MultiVersus در قالب نسخه‌ی بتای بازی هستند.

در ابتدای دسترسی به بازی، گیمرها می‌توانند مبارزات خود را با چهار شخصیت Taz، هارلی کوئین، Jake the Dog و Shaggy آغاز کنند و با پیشرفت و شکست دادن دیگر بازیکنان، شخصیت‌های دیگر حاضر در مبارزان MultiVersus را آزاد کنند. هفت نقشه‌ی زمین تمرین، The Batcave ،Tree Fort & Tree Fort ،Scooby’s Haunted Mansion ،Classic 3 Platform و دو مپ Trophy's E.D.G.E از زمین‌های مبارزه‌ی قابل دسترسی در این نسخه بتا خواهد بود.

همچنین در ادامه می‌توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی تجربه‌ی نسخه بتای این بازی را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز (برای وضوح تصویر 720p، تنظیمات گرافیکی Low و نرخ فریم ۶۰)

  • پردازنده: Intel Core i5-2300 یا AMD FX-8350
  • حافظه رم: 4GB
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 550 Ti یا Radeon HD 5850 (سری Intel UHD 750 یا Radeon Vega 8 برای لپ‌تاپ‌ها)

سیستم پیشنهادی (برای وضوح تصویر 1080p، تنظیمات گرافیکی High و نرخ فریم ۶۰)

  • پردازنده: Intel Core i5-3470 یا AMD Ryzen 5 1200
  • حافظه رم: 8GB
  • کارت گرافیک: GeForce GTX 660 یا Radeon R9 270

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده