نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۲

شایعه: توسعه‌ی یک بازی رقابتی جدید در دنیای Destiny توسط بانجی

گفته می‌شود استودیوی بانجی در حال کار روی یک بازی مستقل رقابتی برای پلتفرم موبایل است که در دنیای بازی‌های Destiny جریان دارد.

استودیوی بانجی که درحال حاضر مشغول پشتیبانی از بازی Destiny 2 است، پروژه‌های دیگری هم در دست ساخت دارد. اخیراً چند بار گزارش شده که یکی از این بازی‌ها، یک آی‌پی کاملاً جدید است که طبق اطلاعات فاش شده از آگهی شغلی این تیم، احتمالاً یک بازی اکشن و چندنفره خواهد بود. اما به‌نظر می‌رسد که علاوه‌براین، پروژه‌ی دیگری در این استودیو درحال توسعه است که اینبار با سری Destiny در ارتباط است.

براساس گزارش TheGamePost، آگهی شغلی جدید بانجی به استخدام یک طراح ارشد کانسپت برای «یک بازی جدید و هیجان انگیز» اشاره دارد. در متن این آگهی نوشته شده که «ارتقاء جلوه‌های بصری دنیای Destiny» یکی از وظایف این جایگاه شغلی بوده و این بخش نشان می‌دهد که پروژه‌ی مذکور در دنیای بازی‌های Destiny جریان دارد. علاوه‌براین، به کار روی المان‌هایی مثل «تفنگ، کاراکترها، آرمورها، وسایل نقلیه، محیط بازی و سایر الزامات هنری بازی به‌صورت فصلی» اشاره شده است و کاندیدای موفق این شغل باید به بازی‌های «رقابتی» علاقه داشته و تجربه کار روی این بازی‌ها را داشته باشد.

دنیای بازی های Destiny

البته بازی‌های Destiny همواره شامل جوانب پررنگ رقابتی بوده و باید گفت که این بخش از اطلاعات مذکور چندان هم غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد. در هر حال گمانه زنی‌هایی مبنی بر احتمال ساخت این بازی به‌عنوان یک اسپین آف مستقل و جداگانه از این مجموعه مطرح شده است. اما احتمال این بالا است که بازی مورد بحث، همان پروژه موبایل Destiny باشد که ظاهراً با همکاری NetEase ساخته می‌شود.

استودیوی بانجی هنوز درحال طی کردن روند خرید توسط سونی بوده و قرارداد خرید این شرکت تا پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهد شد. توسعه‌دهندگان استودیوی بانجی چند مرتبه تأکید کردند که با وجود اضافه شدن این تیم به زیرمجموعه‌ی استودیوهای پلی استیشن، بازی‌های آینده‌ی این شرکت به‌صورت مولتی‌پلتفرم باقی مانده و برای سایر کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده