نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱

کسانی که نسخه فاش شده Skate 4 را بازی کنند، از تجربه بازی های EA بن می‌شوند

الکترونیک آرتز به‌دنبال جلوگیری از دسترسی بازیکنان به‌نسخه‌ای قابل بازی از Skate 4، اعلام کرد که می‌تواند آثار EA را برای همیشه از دسترسی افراد قانون‌شکن خارج کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک نسخه‌ی قابل بازی از بیلد اولیه‌ی بازی Skate 4 به‌شکل غیرقانونی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. موردی که واکنش جدی EA را در پی داشت؛ شرکت الکترونیک آرتز که ناشر این بازی به‌شمار می‌رود و مالکیت آی‌پی اسکیت را در اختیار دارد، اعلام کرد که دریافت و تجربه‌ی نسخه‌ی فاش شده از بازی نقض قوانین مربوط‌به‌خدمات EA به‌شمار می‌رود و افرادی که این قانون را زیر پا بگذارند، دیگر به‌هیچ یک از محصولات شرکت الکترونیک آرتز دسترسی نخواهند داشت.

به‌لطف برگزاری رویدادهای کاملا محرمانه‌ی پلی‌تست (Playtest) تیم Deep Circle به‌خوبی توانست سرعت تولید بازی اسکیت 4 را بالا ببرد. فاش شدن بیلد قابل بازی این اثر (نسخه‌ی قابل بازی در سپتامبر ۲۰۲۱ - شهریور/مهر ۱۴۰۰) می‌تواند روند توسعه‌ی تقریبا کم‌نقص بازی را با یک چالش مهم روبه‌رو کند.

بازی اسکیت 4 طی ماهیان اخیر با روند بسیار سریع و روبه‌رشد تولید خود، حسابی خبرساز شده بود. برخی از خبرنگاران معتبر صنعت بازی مثل تام هندرسون بر این باور هستند که تاریخ انتشار اثر نام‌برده در ماه جاری میلادی مشخص خواهد شد. فعلا باید منتظر بمانیم تا موعد نشر اخبار جدید از بازی Skate 4 و احتمالا مشخص شدن زمان انتشار این بازی فرا برسد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده