نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲

عبور فروش ریمیک Resident Evil 2 از ۱۰ میلیون نسخه

با اعلام شرکت کپکام، فروش ریمیک Resident Evil 2 از زمان انتشارش در ماه ژانویه ۲۰۱۹ تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه بوده است.

سری Resident Evil همیشه از محبوبیت و فروش بالایی برای شرکت کپکام برخوردار بوده است. این سری در سال‌های اخیر توانست به موفقیت‌های بیشتری دست یابد و دستاوردهای تجاری مهمی برای کپکام به همراه داشته باشد. به‌عنوان مثال، ریمیک بازی Resident Evil 2 که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کپکام در تمام ادوار تبدیل شد و اکنون به یک نقطه عطف بزرگ در زمینه‌ی فروش رسیده است.

کپکام اخیرا در توییتر اعلام کرد ریمیک Resident Evil 2 از زمان عرضه‌ در ژانویه‌ی ۲۰۱۹ تاکنون بیش از ۱۰ میلیون واحد در سراسر جهان روی تمام پلتفرم‌ها فروخته است. این بازی تا پایان ماه مارس امسال به فروش ۹.۶ میلیون نسخه رسیده بود؛ بنابراین به نظر می‌رسد این ریمیک همچنان به روند خوب فروش خود ادامه داده است.

کپکام به‌تازگی نسخه‌ی بهبودیافته از ریمیک نسخه‌ی دوم و سوم Resident Evil را به همراه نسخه‌ی هفتم برای پی سی و کنسول‌های نسل نهمی عرضه کرد. بااین‌حال کاربران پلتفرم پی سی نسبت به حذف کامل نسخه‌های بهبودنیافته واکنش شدیدی نشان دادند که شرکت کپکام مجبور به عقب‌نشینی از موضع خود شد. اکنون هر دو نسخه‌ی اصلی و بهبود یافته‌ی سه نسخه‌ی گفته‌شده به‌صورت گزینه قابل انتخاب در اختیار بازیکنان قرار دارند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده