نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹

تاخیر زمان عرضه بازی Immortality تا اوایل شهریور

کارگردان Immortality اعلام کرد که برای بهینه‌سازی هرچه بهتر این بازی، تاریخ انتشار آن تا پایان ماه آگست سال جاری میلادی تأخیر خورد.

با اعلام استودیو Half Mermaid، زمان انتشار بازی Immortality با تأخیر مواجه شد. حالا قرار است این محصول در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ آگست) روی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS، پلتفرم پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی از روز نخست عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

در همین راستا اخیرا سم بارلو، کارگردان بازی Immortality در توییت اخیر خود خاطرنشان کرد: «سال‌ها طول کشید تا راز Marissa Marcel روشنایی روز را پیدا کند؛ بنابراین ما خوشحالیم که یک ماه بیشتر وقت صرف می‌کنیم تا مطمئن شویم که تجربه‌ی بازی تا حد ممکن بهینه‌تر شود. امیدواریم همه کسانی که برای بازی انتظار می‌کشند، این اقدام ضروری را درک کنند و به آماده شدن برای کاوش در پیچیده‌ترین معمایی که تاکنون سعی کردم به آن پاسخ دهم، ادامه دهند: چه اتفاقی برای Marissa Marcel افتاد؟».

نمایی از شخصیت ماریسا مارسل در بازی Immortality

(شخصیت ماریسا ماسل در بازی Immortality)

Marissa Marcel درواقع شخصیت مرموز بازی Immortality به شمار می‌آید که در سه فیلم تخیلی The Monk (۱۹۶۸) ،Minsky (۱۹۷۰) و Two of Everything (۱۹۹۹) ایفای نقش داشته است. بااین‌حال نکته‌ی جالب ماجرا این است که هیچ کدام از این سه فیلم اکران نشدند و درنهایت بازیگر اصلی آن‌ها یعنی مارسل نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است. حال شخصیت اصلی بازی باید با گذاشتن سرنخ‌های مختلف کنار هم، به راز گم شدن این بازیگر پی ببرد و درنهایت سرنوشت مارسل را مشخص کند. برای انجام این کار، بازیکنان باید هر سه فیلم را بررسی کنند، بخش‌های مختلف آن‌ها را با هم تطبیق دهند و موفق به کشف ارتباطات مختلف بین آن‌ها شوند.

با اینکه بازی Immortality در زمان عرضه به‌عنوان انحصاری کنسولی ایکس باکس منتشر می‌شود، اما در آینده روی پلتفرم‌های بیشتری در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده