// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲

تاریخ انتشار بازی Bayonetta 3 اعلام شد

حساب کاربری نینتندو با انتشار یک توییت اعلام کرد که بازی Bayonetta 3 در پاییز امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Bayonetta 3 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ دانست و چندی پیش هم رده‌بندی سنی شد. ازاین‌رو کاربران انتظار داشتند که درآینده نزدیک نینتندو تاریخ انتشار آن را اعلام کند. این در حالی است که نینتندو زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، تاریخ انتشار بایونتا 3 را اعلام کرد.

به‌تازگی شرکت نینتندو با انتشار یک توییت اعلام کرده که بازی Bayonetta 3 در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) دراختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهدن گرفت. تقریبا پنج سال از معرفی بازی Bayonetta 3 می‌گذرد و بالاخره کاربران قادر به تجربه آن خواهند بود. در این نسخه Umbra Witch داستان به‌واسطه‌ی سلاح و مهارت‌های خود همانند ویژگی نگه داشتن زمان، باید با دشمن تازه‌ای به اسم Homunculi مبارزه کند.

همچنین وی دارای مهارت تازه‌ای به نام Demon Masquerade است که در جریان آن بایونتا می‌تواند شیاطین را به سلاح خود متصل و از آن برای آسیب رساندن بیشتر به دشمنان استفاده کند. داستان بازی هم در کوه‌های چین و هم در توکیو روایت می‌شود و کاربران می‌توانند هدایت ویولا و چشایر را برعهده بگیرند. در انتها مشخص شده که Bayonetta 3 هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است و نسخه اسپشال ادیشن بازی هم که Trinity Masquerade نام دارد، شامل بازی و یک آرت بوک ۲۰۰ صفحه‌ای می‌شود که دارای تصاویری از هر سه‌ نسخه Bayonetta است.

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Bayonetta 3 را در یوتیوب تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده