// چهار شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

فروش DLC بازی Cuphead به یک میلیون نسخه رسید

به‌تازگی مشخص شد که بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead از زمان عرضه بیشتر از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead دو هفته پیش با قیمت هشت دلار در دسترس قرار کاربران کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدها و کاربرها کسب کند.

حال ماجا مولدنهائر، کارگردان استودیو MDHR و تهیه کننده اجرایی کاپهد اعلام کرده که فروش این بسته الحاقی به یک میلیون نسخه رسیده است. وی دراین‌باره می‌گوید: «این اتفاق حتی سریع‌تر از رسیدن بازی اصلی به میزان فروش یک میلیون نسخه رخ داده است و ما بسیار شاد و قدردان هستیم. این حرف‌ها نمی‌توانند میزان سپاسگزار بودن ما از شما را نشان دهد. بااین‌حال به بازیکنان فوق‌العاده کاپهد در سراسر جهان می‌گوییم که از صمیم قلب از شما ممنون هستیم».

در جریان بسته الحاقی The Delicious Last Course، استودیو MDHR واقعا مراحل و داستان جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. جایی‌که ماگمن، کاپهد و Ms. Chalice باید با Chef Saftbaker همکاری کنند تا موفق به حل راز Legendary Chalice مرموز شوند. در محیط جدیدی که آزاد می‌شود (Inkwell Isle 4)، بازیکنان باید روبه‌روی باس‌های چالش‌برانگیزی قرار بگیرند. دراین‌میان بد نیست به اضافه شدن سلاح و Charmهای جدید درکنار ویژگی‌های منحصربه‌فرد کاراکتر Ms. Chalice اشاره کنم.

نظر شما کاربرهای زومجی دراین‌‌باره چیست؟ آيا از تجربه بسته الحاقی The Delicious Last Course لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده