نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲

نمایش مرد آهنی در تریلر گیم پلی بازی Marvel’s Midnight Suns

تریلر تازه بازی Marvel’s Midnight Suns تونی استارک با نام مستعار مرد آهنی را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

طرفدارها از حالا تا زمان انتشار Marvel’s Midnight Suns در ماه اکتبر می‌توانند منتظر تریلرهای زیادی از بازی باشند. برخی از این تریلرها روی نمایش ابرقهرمان‌های قابل بازی میدنایت سانز تمرکز دارند که شرکت 2K و استودیو Firaxis به‌مرور زمان ‌به‌سراغ آن‌ها می‌روند. چندی قبل آن‌ها کار را با نمایش کاپیتان آمریکا آغاز کردند و اکنون نوبت مرد آهنی رسیده است که یکی از محبوب‌ترین انتقام‌جوها و شخصیت های مارول به‌حساب می‌آید.

تریلر تازه Marvel’s Midnight Suns روی نمایش تونی استارک، ابرقهرمان نابغه، میلیاردر و بشر دوست مارول تمرکز دارد که در کمتر از یک دقیقه بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد. او دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که از مرد آهنی انتظار می‌رود: شوخی با دیگران، مزه ریختن، نابودی دشمنان و پرواز به اطراف. ظاهرا جاش کیتون، صداپیشه‌ی این قهرمان در Marvel’s Iron Man VR به‌عنوان صداپیشه‌ی آن در این بازی نیز فعالیت می‌کند.

دانلود از آپارات

شرکت توکی برای نمایش کاپیتان آمریکا در بازی Marvel’s Midnight Suns به پخش یک تریلر بسنده نکرد و یک تریلر گیم‌پلی را درکنار تریلری برای نمایش گذشته‌ی این قهرمان به اشتراک گذاشت. این ناشر احتمالا در روزهای آتی همین کار را برای مرد آهنی نیز انجام خواهد داد. بازی مارولز میدنایت سانز در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر راه می‌یابد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی نیز در دست توسعه قرار دارد، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده