نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

قرارگیری بازی Stumble Guys در صدر جدول آثار اپ استور با ۱۶۳ میلیون دانلود

بازی Stumble Guys که شباهت زیادی با Fall Guys دارد، با ۱۶۳ میلیون دانلود صدرنشین جدول اپ استور شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی موبایل Stumble Guys نظر بازیکن‌های زیادی را جلب کرد و بین بازی‌های رایگان به بالاترین رتبه در فروشگاه اپ استور رسید. این بازی شباهت انکارناپذیری با بازی Fall Guys دارد که اخیرا به ایکس باکس و نینتندو سوییچ نیز راه یافت و به‌شکل رایگان در دسترس گیمرهای کامپیوتر و کنسول‌ها قرار دارد. مدتی قبل استودیو Mediatonic اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های فال گایز از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده است.

همان‌طور که رسانه MobileGamer گزارش می‌دهد، بازی Stumble Guys از زمان عرضه تاکنون بالغ‌بر ۲۱.۵ میلیون دلار را نصیب استودیو کیتکا گیمز، توسعه‌دهنده‌ی اثر کرده است. بنابر اعلام رسانه AppMagic، این بازی مشابه Fall Guys تابه‌حال بیش از ۱۶۳ میلیون بار دانلود شده است. این بازی در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ در دسترس کاربران اندروید، iOS و استیم قرار گرفت، اما تا اواخر سال ۲۰۲۱ نتوانست نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

ظاهرا افزایش محبوبیت بازی فال گایز در هفته‌های اخیر باعث رشد تعداد بازیکن‌های استامبل گایز شده است. بازی Stumble Guys کاملا شبیه Fall Guys است و در آن ۳۲ بازیکن در مراحل پر از مانع با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این بازی تنها افراد برتر واجد شرایط راه‌یابی به مراحل بعدی می‌شوند و بازی تا زمانی ادامه می‌یابد که تنها یک نفر باقی بماند. تریلر این بازی نیز مراحل متفاوتی را نشان می‌دهد که مملو از چکش‌های چرخان و سکوهای متحرک است.

دانلود از آپارات

بازی Stumble Guys در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۲ (۴ تیر ۱۴۰۱) توسط ۱.۵ میلیون بازیکن دانلود شد؛ چند روز پس از عرضه‌ی رایگان بازی Fall Guys. این بازی تنها در ژوئن ۲۰۲۲ میلادی، ۶.۶ میلیون دلار را به‌دست آورد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده