// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸

The Last of Us Part 1 فقط برای سودآوری ساخته نشده است

یکی از اعضای سابق تیم ویژوال آرتز شرکت سونی که به ناتی‌داگ در توسعه‌ی The Last of Us Part 1 کمک می‌کرد، توضیح داد که این بازی صرفا برای گرفتن پول مخاطب ساخته نشده است.

چند ماه قبل از معرفی رسمی ریمیک The Last of Us در رویداد سامر گیم فست، شایعاتی حول توسعه‌ی این بازی به‌گوش می‌رسید و بالاخره شاهد رونمایی رسمی از آن بودیم. با پخش تریلر رسمی مشخص شد که جدا از عرضه‌ی The Last of Us Part I برای پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۱ شهریور، بازی برای کامپیوتر هم در دست توسعه است. در اخبار بازی، یکی از اعضای سابق تیم Visual Arts پلی استیشن که در ساخت The Last of Us Part 1 به ناتی‌داگ کمک کرد، چند روز قبل درباره‌ی ارزش این ریمیک توضیح داد.

معرفی رسمی The Last of Us Part 1 خود به خود از سوی برخی از کاربرها با اندکی حاشیه‌سازی روبه‌رو شد. آن‌ها بر این عقیده هستند که وقتی ۹ سال از عرضه‌ی The Last of Us می‌گذرد و این بازی در همان اوایل نسل ۸ برای PS4 هم منتشر شد، حال نسخه ریمیک نسل نهمی آن ۷۰ دلار نمی‌ارزد. افراد مخالف با استودیو ناتی داگ و شرکت سونی باور دارند که تنها دلیل ساخت The Last of Us Part 1 سودآوری و خالی کردن جیب مخاطب است.

این در حالی است که رابرت موریسن، یکی از اعضای توسعه‌دهنده بازی The Last of Us Part 1 که قبلا در استودیو Visual Arts سونی حضور داشت و حالا در استودیو Bend سونی کار می‌کند، در حساب کاربری توییتر خود و درواکنش به ادعای «این بازی تنها برای سودآوری ساخته شد»، توضیح داد: «درواقع این بازی دقیق‌ترین اثر و پروژه‌ی ساخته‌شده‌ای است که من در طول دوران کاری خود روی آن کار کرده‌ام. بالاترین سطح از اهمیت و دقت به جزئیات ممکن را در خود جای داده است».

به‌‌عبارتی وی معتقد است که The Last of Us Part 1 تنها برای سودآوری ساخته نشده است و محصولی به شمار می‌آید که تیم سازنده اهمیت زیادی به کار روی تک‌تک بخش‌های آن می‌دهد. باتوجه‌به‌گفته‌های تیم سازنده، بازی از ابتدا ساخته شده است.

از دیگر اخبار مربوط‌به مجموعه بازی The Last of Us می‌توان به در حال ساخت بودن یک بازی آنلاین عظیم و جداگانه در جهان لست آو آس اشاره کرد که در جریان تجربه‌ی آن با کاراکترها و تنظیمات داستانی جدیدی همراه خواهیم شد. البته که هنوز اطلاعات خاصی از بازی جدید و چندنفره سری The Last of Us در دسترس قرار نگرفته است و تنها یک تصویر هنری رسمی از آن را دیده‌ایم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده