// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 1 به اتمام رسید

حساب کاربری توییتر ناتی داگ با انتشار یک توییت اعلام کرد که مراحل ساخت نسخه بازسازی‌شده The Last of Us به اتمام رسیده است.

در جریان رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی بود که نیل دراکمن به‌صورت رسمی ریمیک The Last of Us را معرفی کرد. این بازی با نام کامل The Last of Us Part I در تاریخ ۱۱ شهریور (دو سپتامبر) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و برای کامپیوتر هم در دست توسعه است.

حال حساب کاربری توییتر استودیو ناتی داگ، سازنده‌ی مجموعه بازی The Last of Us با انتشار یک توییت اعلام کرده که ساخت بازی The Last of Us Part 1 به اتمام رسیده و این ویدیوگیم به اصطلاح گلد شده است. ازاین‌رو بازی برای عرضه در تاریخ ذکرشده، آماده است و تیم سازنده روی به‌روزرسانی روز اول کار می‌کند.

تعدادی از کاربرها باور داشتند که ناتی‌ داگ با توسعه ریمیک Last of Us به‌دنبال گرفتن پول آن‌ها است و بازی ارزش قیمت مشخص‌شده برای آن را ندارد. این در حالی است که تیم سازنده اعلام کرد که The Last of Us Part 1 به هیچ‌وجه یک محصول برای خالی کردن جیب مخاطب نیست و از پایه با بالاترین سطح جزئیات توسعه یافته است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم The Last of Us Part 1 چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد.

کاربرها از یک هفته قبل از عرضه‌ی بازی، قادر به پری‌لود The Last of Us Part 1 روی کنسول PS5 سونی هستند تا برای تجربه در روز مشخص‌شده آماده باشند. همچنین اعضای ناتی‌داگ گفتند که با رشد فرهنگ کاری استودیو خوش‌بختانه ریمیک The Last of Us بدون کرانچ ساخته شد.

نظر شما کاربرهای زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده