نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷

همکاری سونی و وسترن دیجیتال برای عرضه SSD لایسنس‌شده PS5

در پی همکاری سونی و وسترن دیجیتال، شاهد عرضه SSD‌های لایسنس‌شده توسط سونی برای PS5 خواهیم بود.

شرکت وسترن دیجیتال سابقه بسیار خوبی در زمینه تولید قطعات سخت‌افزاری مثل هارد یا SSD دارد و SSD‌های آن‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روی کنسول پلی استیشن 5 به‌حساب می‌آید. حال در پی همکاری سونی با این شرکت، شاهد عرضه یک SSD لایسنس‌شده توسط سونی از جانب آن‌ها خواهیم بود.

به‌طور دقیق‌تر، از این پس SSD NVMe مدل SN850 شرکت وسترن دیجیتال که از خانواده WD-Black آن‌ها است، به‌صورت لایسنس‌شده توسط سونی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند لوگوی رسمی پلی استیشن را روی بسته‌بندی آن مشاهده کنند که خبر از سازگاری کامل این SSD با پلی استیشن 5 می‌دهد.

به‌گفته دو شرکت، این همکاری پس از «صدها ساعت تجربه بازی‌های گرافیکی مختلف روی این نوع SSD» و مطمئن شدن از عملکرد عالی آن حاصل شده است. سوسان پارک، معاون رئیس شرکت وسترن دیجیتال، با انتشار بیانیه‌ای در مورد این همکاری اعلام کرد که «وسترن دیجیتال با برند WD-Black متعهد به ارائه محصولاتی با بهترین عملکرد در زمینه گیمینگ است و همکاری اخیر با سونی هم تمایل آن‌ها به عملی کردن چنین تعهدی را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد تا محصولاتی در زمینه تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات ارائه دهند که تجربه گیمینگ بازیکنان را بهبود ببخشد».

در صورتی که زمانی قصد خرید SSD برای پلی استیشن 5 را داشته باشید، می‌توانید با تماشای ویدیو چگونه به PS5 حافظه SSD اضافه کنیم در زومجی خودتان این کار را به راحت‌ترین شکل انجام دهید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده