نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۶

احتمال لغو شدن نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2

با توجه به شایعه‌های منتشر‌شده، احتمالا نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 هم برای تمرکز روی ساخت GTA جدید لغو شده است. 

از مدت‌ها پیش شایعه‌های مختلفی با محوریت کار کردن راک‌استار روی نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر می‌شد و با توجه به پتانسیل بالای موفقیت چنین اثری روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس، عملی شدن چنین اتفاقی اصلا دور از ذهن نبود. با این حال اخیرا شایعه جدیدی طرح شده که بر اساس آن، شاید این بازی هم فدای تمرکز راک‌استار روی ساخت GTA جدید شود. 

چند روز پیش بود که Tez2، اینسایدر مشهور بازی‌های راک‌استار، اعلام کرد که این شرکت توسعه ریمستر نسخه اصلی Red Dead Redemption و GTA IV را متوقف کرده تا فعلا روی GTA 6 کار کند و حالا این فرد در تکمیل اطلاعات قبلی، گفته که نسخه نسل نهمی Red Dead Redemption 2 و یک نسخه بهبود‌یافته از Rockstar Editor هم سرنوشت مشابهی داشته‌اند و ساخت آن‌ها لغو یا متوقف شده است. 

راک‌استار اخیرا رسما هم اعلام کرد که انتشار محتوا و آپدیت‌های بزرگ و اساسی برای Red Dead Online را هم متوقف کرده است تا تمرکز آن‌ها روی GTA جدید باشد و با در نظر داشتن این موضوع، احتمال واقعی بودن اطلاعات ارائه‌شده Tez2 بیش‌تر هم می‌شود. شاید راک‌استار بعدها دوباره سراغ این پروژه‌های متوقف‌شده برود ولی در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که نباید امید زیادی به ساخته شدن آن‌ها داشته باشیم. نظرات خود را در این مورد با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده