نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سونی با No Man's Sky مثل یک بازی طراز اول برخورد می‌کند

سونی اعلام کرد که از تمام ظرفیت پلی‌استیشن برای حمایت از بازی No Man's Sky استفاده می‌کند و آن را به چشم یک بازی طراز اول برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌بینید، حتی اگر این بازی در آینده برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه شود.

فرگال گارا، مدیر بخش انگلستان سونی، در گفتگو با وبسایت MCV گفت:

با No Man's Sky مثل بازی هایی که در استودیوی‌های داخلی ما ساخته می‌شوند برخورد شده است. ما به طور خیلی نزدیک با سازندگان بازی کار کرده‌ایم و آن را به برنامه‌ی انتشارمان آورده‌ایم؛ طوری که انگار خودمان این بازی را ساخته‌ایم. ما نمی‌خواهیم با آن متفاوت برخورد کنیم و قصد داریم تمام ظرفیت پلی‌استیشن را پشتش بگذاریم. اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، با آن مثل یک بازی دسته‌اول برخورد می‌شود؛ این یک بازی مستقل و کوچک روی پلتفرم ما نیست.

No Man's Sky در ابتدا فقط روی پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و پس از آن برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌گردد. نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی اواخر سال ۲۰۱۵ انتشار میابد، اما برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هنوز تاریخ انتشاری اعلام نشده است. ضمنا هلو گیمز، سازنده‌ی بازی، هنوز درباره‌ی احتمال عرضه‌ی No Man's Sky برای کنسول ایکس‌باکس وان صحبتی نکرده است، ولی مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که بسیار علاقمند است تا این بازی برای کنسول خانگی‌اش منتشر شود.

این اولین بار نیست که سونی با یک بازی چندپلتفرمی مانند یک عنوان دسته‌اول برخورد می‌کند؛ قبلا هم بازی Destiny به همین شکل مورد توجه این کمپانی قرار گرفته بود.

گارا همچنین در مصاحبه‌اش اعلام کرد که احتمال دارد No Man's Sky هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی منتشر شود، اما هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی No Man's Sky پیشنهاد می‌کنیم که اولین نگاه زومجی به این بازی را بخوانید.

در گالری زیر چند تصویر از بازی را مشاهده می‌کنید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده