نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۴

جزئیات ۹ قلمرو بازی God of War Ragnarok در نقشه نسخه Jotnar

نقشه‌ی فیزیکی نسخه‌ی Jotnar بازی God of War Ragnarok هر ۹ قلمرو این دنباله مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد.

شرکت سونی نهایتا ماه نوامبر را برای انتشار بازی God of War Ragnarok تأیید کرد و طرفدارها می‌توانند از تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر) به پیش خرید این دنباله مورد انتظار بپردازند. بازی گاد آو وار جدید درکنار نسخه‌ی استاندارد و دیجیتال دیلاکس دارای دو نسخه‌ی فیزیکی با نام‌های Collector’s Editions و Jotnar’s Editions است. هر دو نسخه‌ی فیزیکی شامل محتویات مختلفی می‌شوند، اما جالب‌ترین آن‌ها یک نقشه‌ی پارچه‌ای از ۹ قلمرو بازی است.

نمایش تمام ۹ قلمرو بازی God of War Ragnarok در نقشه نسخه Jotnar

یکی از کاربران ردیت اخیرا تصویری از ویدیوی جعبه‌گشایی بازی God of War Ragnarok Jotnar’s Editions به اشتراک گذاشت که نقشه‌ی فیزیکی این نسخه را به نمایش می‌گذارد. از جزئیات هیجان‌انگیز این نقشه می‌توان به نمایش سورت، فرمانروای سرزمین آتش اشاره کرد که در سرزمین موسپل‌هایم ایستاده است. بیفراست، پل ارتباطی میان میدگارد و آزگارد نیز قابل مشاهده است و سرزمین نیفل‌هایم نیز پوشیده از برف به‌نظر می‌رسد.

برخی از بازیکن‌ها فکر می‌کنند که بسیاری از این موارد در بازی God of War Ragnarok حضور نخواهند داشت. بااین‌وجود رافائل گراستی، مدیر هنری استودیو سانتا مونیکا در زمان نمایش نقشه گفت: «بسیار هیجان‌زده‌ایم که طرفدارها در همه‌ی قلمروها کاوش کنند». زمان نهایتا این موضوع را مشخص خواهد کرد و انتظار کشیدن برای عرضه‌ی این بازی دشوار است. بازی گاد آو وار رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده