نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲

بازی The Last of Us: Part I با نهایت دقت ساخته شده است

انیماتور سابق استودیو ناتی داگ با انتشار یک توئیت تازه گفت که بازی The Last of Us: Part I با دقت زیادی ساخته شده است و هدف از توسعه‌ی آن تنها کسب درآمد نیست.

این روزها بحث‌های زیادی بین طرفدارها در مورد ضرورت توسعه‌ی بازی The Last of Us: Part I توسط استودیو ناتی داگ به‌وجود آمده است. ظاهرا پخش ویدیوی مقایسه‌ی میان‌پرده‌های نسخه‌ی پلی استیشن 5 با نسخه‌ی پلی استیشن 3 بازی لست آو آس پارت ۱ هیچ کمکی به کاهش این بحث‌ها نکرده است. البته هنوز تریلر گیم‌پلی این ریمیک به اشتراک گذاشته نشده است تا بازیکن‌ها در جریان تفاوت‌های آن با نسخه‌ی اصلی بازی قرار بگیرند.

رابرت موریسون، انیماتور سینمایی که در تولید The Last of Us: Part I مشارکت داشت و اکنون در استودیو بند سونی فعالیت دارد، می‌گوید که این بازی تنها با هدف کسب درآمد ساخته نشده است. این انیماتور گفت: «این پروژه درواقع دقیق‌ترین پروژه‌ای است که در طول دوران کاری دیده‌ام یا در توسعه‌ی آن مشارکت داشته‌ام. منظورم بالاترین سطح دقت و توجه به جزئیات ممکن است». رابرت موریسون سابقه‌ی کار روی روی آثاری نظیر بازی God of War، بازی Injustice 2 و بازی Resident Evil 7: Biohazard را دارد که همه‌ی آن‌ها با استقبال زیادی روبه‌رو شدند.

استودیو ناتی داگ باید در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از بازی The Last of Us: Part I را در اختیار طرفدارها قرار بدهد؛ زیرا این ریمیک برای عرضه در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. شرکت سونی به‌زودی کمپین تبلیغاتی بازی را آغاز خواهد کرد و بازیکن‌ها می‌توانند انتظار چند ماه هیجان‌انگیز را داشته باشند. بازی لست آو آس پارت ۱ در زمانی نامعلوم به کامپیوتر نیز راه خواهد یافت.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده