نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۴

سم لیک: داستان بازی Alan Wake 2 عظیم خواهد بود

به‌تازگی سم لیک، نویسنده و کارگردان بازی Alan Wake 2، به ارائه‌ی جزئیاتی درباره‌ی داستان گسترده و عظیم آن پرداخته است.

رمدی اینترتینمنت در حال کار روی بازی Alan Wake 2 است. توسعه‌ی این بازی به مدت بیش از یک دهه توسط طرفداران درخواست می‌شد و سرانجام خبر ساخت آن با انتشار یک تریلر سینمایی تایید شد. Alan Wake 2 به‌عنوان بازی جدید سبک وحشت بقای رمدی، قصد دارد یک تحول بزرگ را برای این توسعه‌دهنده رقم بزند؛ از همین رو بسیاری از بازیکنان مشتاق دریافت اطلاعات بیشتر از این بازی هستند. حال طبق جدیدترین مصاحبه‌ی سم لیک، به نظر می‌رسد که سازندگان Alan Wake 2 نیز برای توسعه‌ی آن بسیار هیجان‌زده هستند.

به‌تازگی سم لیک، نویسنده و کارگردان خلاق بازی Alan Wake 2 در حساب توییتر خود اطلاعاتی را درباره‌ی روند نوشتن داستان آن به اشتراک گذاشت. سم لیک اعلام کرد که او و کلی مورفی، نویسنده‌ی اصلی بازی بسیاری از بخش‌های داستان را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند؛ به طوری که تاکنون در هیچ بازی ویدئویی این سطح از همکاری را نداشته‌اند. در ادامه سم لیک داستان بازی Alan Wake 2 را «هیولا» نامید که نشان از عظمت آن دارد. به نظر می‌رسد تیم داستان‌سرایی استودیوی رمدی پس از گذراندن تعطیلات خود دوباره به سر کار بازگشته‌اند، از همین رو احتمالا باید کارهای بیشتری را در این زمینه انجام دهند.

در اوایل سال جاری میلادی، رمدی تایید کرد که بازی Alan Wake 2 وارد مرحله‌ی تولید کامل شده است؛ بااین‌حال این سازنده گفت که در تابستان پیش رو هیچ اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر نمی‌شود و بازیکنان نباید منتظر نمایشی جدید از این بازی در قالب تیزر یا تریلر باشند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده