نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱

اعلام زمان پری‌لود بازی The Last of Us Part 1

حساب توئیتر پلی استیشن‌سایز زمان پری‌لود نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 1 را فاش کرد.

کمتر از دو ماه تا انتشار بازی The Last of Us Part 1 باقی مانده است، اما اطلاعات زیادی از این بازسازی در دست نیست. با اینکه احتمالا در هفته‌های آتی جزئیات بیشتری از این بازی توسط شرکت سونی و استودیو ناتی داگ منتشر خواهد شد، اما اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اطلاعات جدیدی ازطریق منبع دیگری فاش شده است.

حساب توئیتر PlaystaionSize که تمام به‌روزرسانی‌های شبکه‌ی پلی استیشن را رصد می‌کند، از زمان آغاز پری‌لود نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 1 پرده برداشت. همان‌طور که پلی استیشن‌سایز فاش کرد، پری-لود نسخه‌ی ریمیک لست آو آس از تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) شروع می‌شود؛ درنتیجه طرفدارها مانند دیگر آثار انحصاری پلی استیشن از یک هفته قبل از انتشار می‌توانند سراغ دانلود بازی بروند تا برای تجربه‌ی آن در روز عرضه آماده باشند.

با استناد به گزارش‌های قبلی می‌دانیم که بازی The Last of Us Part 1 حداقل به ۷۹ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد که تقریبا دوبرابر نسخه‌ی ریمستر آن در کنسول پلی استیشن 4 است. بنابراین طرفدارها فرصت کافی برای پری‌لود بازی خواهند داشت تا در زمان عرضه با خیال راحت به تجربه‌ی آن بپردازند. بازی لست آو آس پارت ۱ در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و در زمانی نامعلوم به کامپیوتر راه خواهد یافت.

بازی The Last of Us Part 1 یک بازسازی کامل از بازی لست آو آس اصلی است که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربرهای PS3 قرار گرفت. این ریمیک از فناوری‌های نسل ۹ استفاده می‌کند و عملکرد گرافیکی بازی را از هر نظر بهبود خواهد داد. این نسخه بهبودهای زیادی نیز در سایر زمینه‌ها نظیر مبارزات، حرکات، مخفی‌کاری و هوش مصنوعی خواهد داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده