نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

احتمال ساخت یک بازی شوتر تک نفره جدید در دنیای Apex Legends

استودیوی ریسپاون ظاهرا بازی FPS و تک نفره جدیدی را در دنیای Apex Legends در دست ساخت دارد و برای تیم توسعه‌دهندگان آن نیروی جدید استخدام می‌کند.

براساس فهرست شغلی جدیدی که برای توسعه‌دهندگان این پروژه در استودیوی ریسپاون منتشر شده، بازی شوتر اول شخص و تک نفره جدیدی در دنیای Apex Legends در دست ساخت است که فعلاً جزئیات بسیار کمی از آن وجود دارد. ریسپاون پیش از این هم به توسعه‌ی یک بازی تک نفره جدید اشاره کرده بود اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو پروژه درواقع یک بازی هستند یا دو پروژه کاملا مجزا از هم خواهند بود.

تیم توسعه‌دهندگان بازی در فهرست استخدامی منتشر شده، برای یک طراح ارشد سیستم یا موتور بازی‌سازی اعلام نیاز کرده و پروژه‌ی مذکور را «Apex Universe FPS Incubation title» معرفی می‌کند. احتمالاً تا قبل از معرفی رسمی این بازی، تیم کوچکی از توسعه‌دهندگان روی آن کار خواهند کرد.

شخصیت های بازی Apex Legends

باتوجه‌به اتفاقات گسترده و عمیقی که تاکنون در بازی بتل رویال Apex Legends اتفاق افتاده، احتمال این بالا است که ریسپاون به‌دنبال خلق یک بازی داستان محور براساس وقایع و شخصیت‌های Apex Legends باشد. البته نباید از این احتمال ضعیف هم غافل شد که ممکن است این بازی به مجموعه Titanfall نزدیک‌تر باشد. در هر حال فعلاً باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر شود.

Apex Legends برای EA و تیم توسعه‌دهندگان بازی موفقیت بزرگی بوده و باتوجه‌به اینکه بازی موبایلی آن به‌تازگی و در سال ۲۰۲۲ منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز همچنان به‌دنبال گسترش سرمایه‌گذاری روی این آی‌پی است.


منبع dexerto
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده