نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

احتمال نمایش بازی New Tales from the Borderlands در تابستان امسال

بازی New Tales from the Borderlands در کره جنوبی رده بندی سنی شده و رونمایی از آن برای تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است.

استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) اردیبهشت ماه امسال دنباله بازی Tales from the Borderlands را معرفی کرد. البته در آن زمان صرفاً اعلام شده بود که این بازی در دست ساخت است و برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. از آن زمان تاکنون، جزئیات بیشتری از New Tales from the Borderlands منتشر نشده است. حالا به نظر می‌رسد که گیرباکس تصمیم دارد تا این بازی را در تابستان امسال معرفی کرده و احتمالاً زودتر از موعد به بازار عرضه کند.

نشریه Gematsu به‌تازگی گزارشی را مبنی بر دو رتبه‌بندی سنی بازی New Tales from the Borderlands در کره جنوبی منتشر کرده که مورد اول مربوط‌به خود بازی و دیگری به نسخه‌ی Deluxe Edition آن مربوط می‌شود. این می‌تواند به‌معنی رونمایی از این بازی در آینده نزدیک باشد اما هنوز مشخص نیست که آیا تاریخ انتشار بازی هم اعلام خواهد شد یا خیر.

پوستر بازی Tales from the Borderlands

همان‌طور که از نام این بازی مشخص است، New Tales from the Borderlands شامل یک داستان جدید با شخصیت‌های متفاوت است که بزرگ‌ترین عامل متمایز کننده‌ی آن با بازی قبلی که توسط Telltale Games ساخته شده بود، این است که Gearbox به‌تنهایی این بازی را توسعه می‌دهد. همانند قبل در دنباله‌ی Tales from the Borderlands نیز شاهد یک بازی ماجراجویی با المان‌های سینمایی و تعاملی خواهیم بود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی Tales from the Borderlands جدید چه محتویاتی را در خود جای داده است و آیا می‌تواند باوجود تغییر تیم توسعه، در حد و اندازه نسخه‌ی اول ظاهر شود؟ همان‌طور که اشاره شد، New Tales from the Borderlands برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. در رتبه‌بندی سنی این بازی فعلاً فقط به پلتفرم پی سی اشاره شده اما باید انتظار عرضه بازی برای کنسول‌ها را داشته باشید. تا انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده