نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۱

اعلام فصل عرضه Dark Pictures: The Devil in Me با یک تریلر داستانی

استودیوی سوپرمسیو گیمز درکنار پخش تریلر داستانی جدید بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me، زمان انتشار آن را نیز اعلام کرد.

The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me جدیدترین اثر در حال توسعه‌ی استودیوی سوپرمسیو گیمز به شمار می‌آید که اخیرا تریلر داستانی جدیدی از آن منتشر شده است. در تریلر این بازی می‌توانیم برخی صحنه‌های وحشتناک و جدیدی را ببینیم که بازیکنان باید انتظار رویارویی با آن‌ها را داشته باشند. درکنار انتشار این تریلر شرکت بندای نامکو به‌عنوان ناشر این سری اعلام کرد که بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me در پاییز امسال روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلتفرم پی سی ازطریق فروشگاه استیم عرضه می‌شود.

افراد علاقه‌مند به سری بازی ترسناک The Dark Pictures Anthology می‌توانند با پیش‌خرید جدیدترین نسخه‌ی آن به محتوای The Curator’s Cut دسترسی انحصاری پیدا کنند. این نسخه برای بازیکنان امکان تجربه‌ی داستان به‌عنوان شخصیت‌های مختلف به همراه صحنه‌ها و تصمیم‌های جدید با پیامدهای گوناگون را فراهم می‌کند.

چهره خون آلود شخصیت The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

قسمت The Devil in Me درواقع آخرین قسمت از فصل کنونی The Dark Pictures Anthology خواهد بود. داستان این نسخه به یک گروه فیلم‌برداری مستند می‌پردازد که باید وارد مکانی تمثالی به نام Murder Castle شوند. نسخه‌ی واقعی Murder Castle قبلا توسط یک قاتل سریالی به نام H.H. Holmes ساخته شده است. اعضای این گروه یک دعوتنامه از سوی یک فرد ناشناس را دریافت می‌کنند که بسیار وسوسه‌انگیز است و می‌تواند پیامدهای بسیار خوبی برای این گروه داشته باشد. بااین‌حال همان‌طور که می‌توان پیش‌بینی کرد، اعضای این گروه درگیر مشکلات ترسناکی خواهند شد.

در بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me علاوه‌بر انتخاب و تعیین سرنوشت هر شخصیت، ویژگی‌های جدیدی مانند Inventory، گزینه‌های حرکتی بیشتر مانند دویدن، پریدن، بالا رفتن و پازل‌هایی که باید برای حل آن‌ها از محیط و ابزار مختلف کمک گرفت، در دسترس قرار دارند. بازیکنان می‌توانند برای شکست دادن مغز متفکری که اتاق‌های کشتار را طراحی کرده است، به‌صورت انفرادی، کوآپ یا آنلاین تا پنج نفر به حل کردن معماها بپردازند و درنهایت جان سالم به در ببرند.

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

همراه‌با نسخه‌ی استاندارد، نسخه‌ی Collector’s Edition بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me نیز عرضه خواهد شد. این نسخه شامل دیسک اصلی بازی، یک مجسمه‌ی ۱۱ سانتیمتری، کارت پستال و پاکت، نقشه‌ی هتل، کارت ویزیت، جعبه کلکسیونرها و جایزه‌ی پیش خرید خواهد بود. این نسخه در انحصار فروشگاه بندای نامکو است. اگر این کافی نبود، یک باندل برای مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology نیز تایید شده است. این باندل شامل دو قسمت House of Ashes و The Devil in Me به همراه کارت‌های بازی انحصاری قسمت House of Ashes، دو سنجاق کالکتیبل، نقشه‌ی هتل و پاداش پیش خرید ذکر شده است.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده