نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

اعلام تاریخ حذف دموی The Matrix Awakens از کنسول ها

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، دموی The Matrix Awakens قرار است در روزهای آینده از فروشگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس حذف شود.

سرانجام پس از گذشت هفت ماه از انتشار دموی تحسین برانگیز The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience، در وب‌سایت رسمی این اثر اعلام شد که در تاریخ ۱۸ تیر (۹ ژوئیه) از فروشگاه کنسول‌ها حذف خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت Matrix Awakens، کسانی که این دموی آزمایشی را روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به فهرست بازی‌های خود اضافه کرده‌اند، همچنان پس از تاریخ اعلام شده می‌توانند از تجربه‌ی آن لذت ببرند. بیانیه‌ی تیم سازنده‌ی این دموی فنی در وب‌سایت رسمی آن به این شرح است:

«آیا تاکنون دموی The Matrix Awakens: An Unreal Engine 5 Experience را تجربه نکرده‌اید؟ هنوز وقت است! نسخه‌ی نمایشی فناوری آنریل انجین 5 فقط تا نهم ژوئیه در فروشگاه‌ها در دسترس قرار دارد. قبل از آن تاریخ ذکر شده آن را دریافت کنید تا همچنان بتوانید به این دموی نمایشی دسترسی داشته باشید. همچنین اگر آن را از کنسول خود حذف کرده‌اید، دوباره نسبت به دریافت آن اقدام کنید».

اتومبیل های پرجزئیات در دمو فنی قابل بازی ماتریکس آنریل انجین 5

دموی The Matrix Awakens نخستین بار در جریان رویداد Game Awards سال گذشته معرفی شد و در همان زمان در دسترس کاربران کنسول‌های نسل نهمی قرار گرفت. بازیکنان در این دموی فنی و نمایشی که ستارگان سری ماتریکس از جمله کیانو ریوز در آن حضور داشتند، با قابلیت‌های مختلف و جدید آنریل انجین 5 آشنا می‌شوند. تعقیب و گریزهای خیابانی و درگیری با سلاح گرم یا قدم زدن در خیابان‌های مملو از جمعیت و خودرو با نورپردازی واقع‌گرایانه و جزئیات زیاد دموی The Matrix Awakens توانستند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی را برانگیزند.

آیا شما تاکنون موفق به تجربه‌ی دموی The Matrix Awakens پرداخته‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده