نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹

پیوستن توسعه‌دهنده با سابقه هیلو به استودیو ۳۴۳ اینداستریز

پل برتون با سابقه‌ی کار روی نسخه‌های اول تا سوم بازی Halo، بازی Halo 3: ODST و بازی Halo: Reach به‌عنوان مدیر طراحی فنی به استودیو ۳۴۳ اینداستریز پیوست.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پل برتون، توسعه‌دهنده‌ی سابق بسیاری از بازی‌های هیلو در استودیو بانجی به‌عنوان مدیر طراح فنی به استودیو ۳۴۳ اینداستریز ملحق شده است. جوزف استاتن، سرپرست نوآوری 343Industries با انتشار یک توئیت تازه اظهار داشت که پل برتون به حرکت روبه جلو بازی Halo Infinite کمک خواهد کرد.

پل برتون پیش از ترک استودیو بانجی در سال ۲۰۱۲ روی نسخه‌های اول تا سوم هیلو، بازی Halo 3: ODST و بازی Halo Reach کار می‌کرد. این توسعه‌دهنده پس از آن در استودیوهای متعددی مشغول به فعالیت شد و برای مثال در استودیو Undead Labs روی بازی State of Decay 2 کار کرد. نظر به اینکه پل برتون سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی طراحی دارد، باید دید که تا چه اندازه می‌تواند به پیشرفت استودیو 343Industries کمک کند.

بازی Halo Infinite در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است. کاربران سرویس گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی به تجربه‌ی بخش کمپین بازی بپردازند و بخش آنلاین آن در همه‌ی پلتفرم‌ها رایگان است. با اینکه در کمتر از ۲ ماه بیش از ۲۰ میلیون بازیکن به‌سراغ بخش مولتی‌پلیر هیلو اینفینیت رفتند، اما این بخش به‌خاطر کمبود محتوا و نحوه‌ی درآمدزایی مورد انتقاد قرار گرفته است.

خبر خوب اینکه دو ویژگی بسیار پرتقاضا کو-آپ کمپین و تکرار مأموریت‌ها (Mission Replay) در تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد. راه‌یابی این ویژگی‌ها به بازی از مدت‌ها پیش با تأخیر مواجه شده بود، اما طرفدارها نهایتا می‌توانند تا ۴ روز دیگر آن‌ها را تجربه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده