نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷

معرفی بسته الحاقی Rogue Mage بازی Gwent برای کامپیوتر و موبایل

سی‌دی پراجکت رد از بسته‌ی الحاقی Rogue Mage بازی Gwent با قیمت ۱۰ دلار رونمایی کرد که ماجراهای الزور را ۱۰۰ها سال پیش از داستان مجموعه‌ی اصلی دنبال می‌کند.

استودیو سی‌دی پراجکت رد رسما از پروژه‌ی Golden Nekker رونمایی کرد که یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای بازی Gwent با نام Rogue Mage است. این بسته‌ی الحاقی درحال‌حاضر در دسترس کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر قرار گرفته است و تنها ۱۰ دلار قیمت دارد. بازیکن‌ها می‌توانند با صرف ۲۰ دلار نسخه‌ی پریمیوم این بسته را تهیه کنند که شامل پوسته‌ها، لوازم تزئینی و بسته‌های کارت برای استفاده در بخش چندنفره می‌شود.

ولادیمیر تورتسوف، کارگردان Gwent در گفت‌وگو با رسانه‌ی IGN اظهار داشت که Rogue Mage از تمایل گیمرها به تجربه‌ی بیشتر PvE (بازیکن دربرابر محیط) در بازی سرچشمه می‌گیرد: «با اینکه بخش چندنفره بازی کارتی رایگان Gwent تجربه‌ی حیرت‌انگیزی از حالت چندنفره‌ی بازیکن دربرابر بازیکن ارائه می‌دهد، ما کاملا درک می‌کنیم که بسیاری از بازیکن‌های ویچر به دلایل متفاوتی مینی‌گیم اصلی Gwent را دوست داشته باشند. هدف از ارائه Rogue Mage این است که به طرفدارها دلیلی برای تجربه‌ی Gwent امروزی به شیوه دلخواه آن‌ها بدهیم».

بسته‌ی الحاقی Rogue Mage داستان جادوگری با نام الزور را دنبال می‌کند که به‌دنبال خلق اولین ویچر است؛ بنابراین وقایع این بسته ۱۰۰ها سال پیش از تولد گرالت رخ می‌دهد. حالت Rogue Mage از ساختاری شبیه روگ-لایک استفاده می‌کند و بازیکن‌ها با ۱۲ کارت در هر دک کارشان را شروع می‌کنند. چهار دک موجود در بازی سبک‌ها و اهداف منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند؛ اگرچه هر کدام سه کارت کلیدی برای ساختن یک دک خواهند داشت. با کاوش در نقشه‌ی بازی که دارای تولید پروسه‌ای است، کارت‌های بیشتری برای استفاده آزاد می‌شوند.

بازیکن‌ها در جریان بازی با بقایای Places of Power و دوراهی‌های اخلاقی روبه‌رو خواهند شد که انتخاب‌های متفاوتی را پیش پای آن‌ها قرار می‌دهد. جالب اینکه داستان این بسته‌ی الحاقی هیچ جایی در داستان اصلی مجموعه ندارد. ولادیمیر تورتسوف خاطر نشان کرد: «هدف از درنظرگرفتن داستان برای Rogue Mage ارائه پیش‌زمینه‌ی کافی درباره‌ی هویت، انگیزه و وضع کلی محل زندگی الزور است. امیدواریم که این بسته‌ی الحاقی انگیزه‌ی لازم برای تکمیل بازی را به بازیکن‌ها بدهد، اما انتظار نداریم که مخاطبان به‌خاطر داستان به‌سراغ تجربه‌ی آن بروند».

بسته به مسیری که هر بازیکن در پیش می‌گیرد، هر دور از بازی می‌تواند به‌سرعت به پایان برسد یا یک ساعت به‌طول بیانجامد. در صورتی‌که تمام کارها را انجام دهید، بسته‌ی الحاقی Rogue Mage درمجموع ۳۰ ساعت گیم‌پلی ارائه می‌دهد. البته درجات سختی مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانند کار را ساده‌تر یا دشوارتر کنند. درضمن این بسته‌ی الحاقی به‌شکل کاملا آفلاین قابل تجربه است، اما ذخیره‌ی بازی و بخش Leaderboard نیاز به اتصال اینترنت دارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده