نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

تمایل بلیزارد به برگزاری رویداد بلیزکان در سال ۲۰۲۳

رئیس بلیزارد در گفت‌وگو با نشریه‌ی لس آنجلس تایمز به برگزاری رویداد سالانه‌ی بلیزکان در سال ۲۰۲۳ ابراز تمایل کرد.

با اینکه ۳ سال از برگزاری آخرین رویداد BlizzCon می‌گذرد، اما شرکت بلیزارد مشتاق به پیگیری این رویداد سالانه از سال ۲۰۲۳ است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایک ایبارا، رئیس شرکت Blizzard اخیرا در گفت‌وگو با نشریه‌ی لس آنجلس تایمز به برگزاری رویداد بلیزکان در سال آینده ابراز تمایل کرده است.

مایک ایبارا در این مصاحبه اظهار داشت: «ما قبلا درحالی از وقفه در برگزاری رویداد بلیزکان خبر دادیم که پیگیری آن در آینده را تجسم می‌کردیم. بااین‌وجود می‌خواهیم یک رویداد زنده برگزار کنیم که امکان دور هم جمع شدن جامعه‌ی طرفدارها را فراهم کند. در همین راستا اخیرا اقدام به استخدام یک سرپرست تازه با نام آوریل مک‌کی کردیم که با تمام قوا روی همین مورد کار می‌کند. ما متعهد به بازگرداندن رویداد BlizzCon در سال ۲۰۲۳ هستیم».

شرکت Blizzard در سال ۲۰۲۰ برگزاری رویداد بلیزکان را تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورد. بلیزارد از آن زمان رویدادهای آنلاین BlizzConLine را برای معرفی بازی‌های تازه و ارائه‌ی جزئیات بیشتر از آثاری نظیر بازی World of Warcraft میزبانی می‌کند. جدیدترین اطلاعیه بلیزارد مربوط‌به توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی بعدی بازی WoW تحت عنوان Dragonflight بود که در شرایط دیگر احتمالا در جریان بلیزکان معرفی می‌شد.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Dragonflight سیستم‌های گیم‌پلی، کلاس و نژاد قابل بازی جدیدی را به بازی World of Warcraft اضافه می‌کند. هیجان‌انگیزترین ویژگی این بسته‌ی الحاقی به قابلیت Dragonriding مربوط می‌شود که امکان پرواز با اژدها به‌منظور حرکت در نقشه‌ی پهناور بازی را فراهم می‌کند. شرکت بلیزارد اخیرا تایید کرد که World of Warcraft: Dragonflight در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده