نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۶

تریلر گیم‌ پلی کاپیتان آمریکا در بازی Marvels Midnight Suns

به‌تازگی استودیوی فیراکسیز گیمز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Marvels Midnight Suns را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزات کاپیتان آمریکا هستیم.

اخیرا استودیوی فیراکسیز گیمز تریلر کوتاه و جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns با تمرکز بر مبارزات استیو راجرز را که در میان انتقام‌جویان با لقب کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود منتشر کرده است. استیو راجرز به‌عنوان اولین انتقام‌جو قرار است به گروه Midnight Suns بپیوندد و با Lilith و نیروهای شیطانی‌اش مبارزه کند.

در تریلر گیم‌پلی مبارزات کاپیتان آمریکا می‌توانیم ببینیم که او قادر است با سپر خود به دشمنان ضربه بزند. همچنین توانایی Shield Throw برای آسیب رساندن به دشمنان از فواصل دور یا مهارت Shield Bash برای حمله‌ی مستقیم به دل دشمنان برای این شخصیت در نظر گرفته شده است. در این تریلر می‌توانیم نشانه‌های جادویی روی سپر کاپیتان آمریکا را مشاهده کنیم که احتمالا ضربات سپر او را با آتش و انفجار ترکیب خواهند کرد.

دانلود از آپارات آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ ۱۵ مهر (۷ اکتبر ) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی ابرقهرمانی نیز در حال توسعه است و در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده