نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۱

احتمال انتشار What Remains of Edith Finch برای کنسول‌های نسل نهمی

رده‌بندی سنی اخیر بازی What Remains of Edith Finch، ممکن است خبر از انتشار آن برای کنسول‌های نسل نهمی بدهد. 

اخیرا سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در کشور تایوان، بازی What Remains of Edith Finch را برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس رده‌بندی سنی کرده است. با اینکه هنوز خبری رسمی در مورد انتشار این بازی برای این پلتفرم‌ها منتشر نشده،‌ ولی این اتفاق ممکن است از رونمایی یا انتشار بازی برای این پلتفرم‌ها در آینده نزدیک خبر بدهد. 

شرکت Annapurna Interactive، ناشر بازی، قرار است ۶ مرداد در قالب مراسمی از برنامه‌های جدید خود رونمایی کند که در توضیح آن، اعلام شده که شاهد معرفی بازی‌های جدید و موارد دیگر خواهیم بود و شاید در این رویداد، نسخه نسل نهمی What Remains of Edith Finch هم رسما تایید شود. 

What Remains of Edith Finch دومین بازی استودیو Giant Sparrow است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و مورد تحسین هم قرار گرفت. در این بازی اول‌شخص و داستان‌محور، بازیکنان با شخصیتی همراه می‌شوند که به‌دنبال پیدا کردن سرنخ‌هایی از خانواده خودش است و سعی دارد این معما را حل کند که چرا او، آخرین بازمانده خاندان فینچ است. این بازی جوایزی مثل بهترین بازی سال در مراسم بفتا ۲۰۱۸ و بهترین روایت داستانی مراسم گیم آواردز ۲۰۱۷ را دریافت کرده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده