نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲

لردهای افسانه‌ای در بسته الحاقی Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3

استودیو Creative Assembly به‌تازگی جزئیات جدیدی در مورد قبایل اختصاص داده‌شده به هر لرد افسانه‌ای در بسته الحاقی Immortal Empires بازی Total War: Warhammer 3 را ارائه کرده است.

کریتیو اسمبلی تاکنون اطلاعات زیادی از به‌روزرسانی Immortal Empires برای بازی Total War: Warhammer 3 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی قرار است کمپین جدید به همراه لردهای لجندری جدید و بازسازی‌شده از نسخه‌های قبلی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. حال تیم سازنده در جدیدترین اخبار بازی راجع به جناح‌ها و قبایلی حرف زده است که لردهای لجندری را همراهی خواهند کرد.

اولین نکته‌ی جدید در مورد به‌روزرسانی Immortal Empires مربوط‌به اضافه شدن Be'lakor به‌عنوان یک لرد لجندری قابل بازی است. Be'lakor که در اصل در بازی Total War: Warhammer 3 به‌عنوان آنتاگونیست کمپین Realm of Chaos معرفی شد، یک Legendary Lord برای جناح Warriors of Chaos خواهد بود.

کمپین مربوط‌به شخصیت Be'lakor در منطقه‌ی Isle of Wight واقع در آلبیون شروع خواهد شد که همراه‌با آن مکانیسم‌های گیم‌پلی این لرد برای اولین‌بار در به‌روز‌رسانی Warriors of Chaos حضور خواهند داشت. این مکانیسم‌های جدید شامل توانایی دسترسی به چهار Unholy Manifestation می‌شود که به انتخاب‌های Chaos God بازیکنان بستگی دارد. توانایی علامت‌گذاری حریفان شکست‌خورده با Chaos به همراه دریافت Chaos Gift که به بازیکنان امکان استفاده از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد ولی محدود را در نبردها خواهند داد، مکانیسم‌های دیگر هستند.

اژدهای سیاه در نبردهای Total War: Warhammer 3

لرد بعدی Volkmar the Grim است که جناح The Cult of Sigmar را به همراه خود دارد. وی با کنار زدن Elector Counts، نبردهای خود را در سرزمین‌های جنوبی آغاز کرده است. در این مناطق دو گروه Tomb Kings و Mannfred Von Carstein قصد دارند کتاب‌ها را پیدا کنند و Volkmar باید با جلوگیری از این اقدام، کتاب‌ها را مهر و موم کند.

لرد افسانه‌ای Grombrindal به همراه خود جناح The Ancestral Throng را خواهد داشت. Grombridal در حال لشکرکشی به منطقه‌ی Naggaroth است تا علیه Witch King شورش کند. جناح Caravan of Blue Roses تحت کنترل Helman Ghorst خواهند بود تا به او برای پیدا کردن نکرومانسی کمک کنند. Helman به این آیتم‌ها برای بازگرداندن برادرش به زندگی نیاز دارد و باید برای پیدا کردن آن‌ها به قلعه‌ی Nagashizzar در مناطق شرقی برود.

همچنین جناح Sylvania در خدمت Vlad و Isabella Von Carstein خواهد بود. این دو لرد افسانه‌ای قرار است درکنار یکدیگر بمانند و هر دو در کمپین، قابل بازی هستند. بازیکنان با انتخاب یک نفر به‌عنوان Legendary Lord می‌توانند دیگری را به‌عنوان یک قهرمان بازشدنی به خدمت بگیرد.

اهریمنان سبز در بازی Total War: Warhammer 3

در ادامه Sigvald The Magnificent رهبری جناح The Decadent Host را بر عهده خواهد داشت. Sigvald در کمپین خود قصد دارد از سرزمین‌های بایر Northwestern Chaos Wastes عبور کند. وی توانایی‌های جدید جهت تلپورت واحدهای جنگی و دسترسی به شیاطین Slaanesh را خواهد داشت. درنهایت لرد Kholek Suneater با همراهی جناح Heralds of the Tempest قصد دارد نبردهای خود را از منطقه‌ی Mountains of Mourn به سمت‌ سرزمین‌های شمالی آغاز کند.

پیش از این استودیوی بازی‌سازی کریتیو اسمبلی اعلام کرده بود که به‌‌روزرسانی Immortal Empires یک بسته الحاقی رایگان برای بازی Total War: Warhammer 3 به شمار می‌آید که قرار است در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ (۳ آگست ۲۰۲۲) به‌صورت تست بتا در اختیار تمام بازیکنان قرار گیرد.

نظر شما درباره‌ی محتویات آینده‌ی بازی Total War: Warhammer 3 چیست؟ آیا تاکنون به تجربه‌ی این بازی پرداخته‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده