نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳

اشاره تصادفی به راه یافتن She-Hulk به بازی اونجرز در استریم ایکس باکس

یکی از استریمرهای توییچ حین گفت‌وگو با طراح ارشد کریستال داینامیکس در کانال رسمی ایکس باکس به‌طور تصادفی راه‌یابی شی-هالک به Marvel’s Avengers را فاش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فرانک الربی، استریمر توییچ احتمالا به‌طور اتفاقی راه‌یابی She-Hulk به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی در Marvel’s Avengers را تأیید کرده است. این استریمر که با نام Techniq در توییچ شناخته می‌شود، این خبر را به‌طور تصادفی در کانال رسمی ایکس باکس در توییچ اعلام کرد.

دانلود از آپارات

فرانک الربی با فرض تأیید حضور کاراکتر شی-هالک در Marvel’s Avengers با برایان واگنر، طراح ارشد Crystal Dynamics در مورد مربی بازیگری خود صحبت کرد که صداپیشه‌ی این شخصیت در بازی است. واگنر در پاسخ گفت: «ما مشغول کار روی قهرمان بعدی هستیم. ما هنوز نام این قهرمان را اعلام نکرده‌ایم. هنوز زمان انجام این کار فرا نرسیده است. تمرکز ما فعلا روی تجلیل از کار تیم توسعه برای عرضه کاراکتر جین [فاستر] است».

برایان واگنر توضیح داد: «وقتی زمان مناسب صحبت درباره‌ی کاراکتر بعدی بازی Marvel’s Avengers فرا برسد، ما به گفت‌وگو درباره‌ی آن خواهیم پرداخت». شایعات مربوط‌به راه‌یابی کاراکتر She-Hulk به بازی انتقام‌جویان از ماه ژانویه به گوش می‌رسد و در آن زمان یک افشاگر سرشناس گفت که کریزیا باجوس صداپیشه‌ی این قهرمان خواهد بود.

استودیو کریستال داینامیکس حتی پس از فروخته شدن توسط اسکوئر انیکس به پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers ادامه می‌دهد. برایان واگنر اعلام کرده است که استودیو سازنده روی کاراکتر جدیدی کار می‌کند. نظر به اینکه سریال She-Hulk در ماه اوت پخش می‌شود، این کاراکتر یکی از نامزدهای احتمالی حضور در بازی مارولز اونجرز به‌شمار می‌آید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده