// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۲

تاریخ انتشار بازی NBA 2K23 مشخص شد

2K Games به‌تازگی اعلام کرده است که بازی NBA 2K23 در تاریخ ۱۸ شهریور ماه برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

2K Games، ناشر سری NBA 2K اعلام کرده بود که به‌زودی از NBA 2K23 رونمایی خواهد کرد. حال به‌تازگی تریلری پخش شده که در جریان آن شاهد رونمایی از شخصیت کاور نسخه اسپشال بازی و همچنین تاریخ انتشار NBA 2K23 هستیم.

امسال مایکل جوردن افسانه‌ای، شخصی است که تصویر او روی نسخه‌های مخصوص بازی NBA 2K23 قرار می‌گیرد. ازاین‌رو شاهد نسخه مایکل جوردن ادیشن و نسخه محدود چمپیون شیپ ادیشن برای NBA 2K23 هستیم و تصویر بازیکن نام‌برده روی باکس‌آرت این نسخه‌ها به چشم می‌خورد. همچنین مشخص شده که NBA 2K23 در تاریخ ۱۸ شهریور ماه (۹ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

کمپین این نسخه، Answer the Call نام دارد. الفی برادی از تیم مشخص کردن استراتژی بازار جهانی، در ارتباط با NBA 2K23 می‌گوید: «بعد از اینکه شماره ۲۳ را به شناخته‌ترین شماره در ورزش تبدیل کردیم، فقط مناسب بود که برای NBA 2K23 نسخه مایکل جوردن را معرفی کنیم».

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود: «همچنین مفتخریم که نسخه پرمیوم بازی را با نام NBA 2K23 Champion Edition معرفی کنیم و هیچ بازیکنی مثل جوردن، لایق کلمه قهرمان نیست. همچنین این نسخه اشتراک ۱۲ ماهه NBA League Pass را دراختیار کاربرها قرار می‌دهد. ما مشتاق جشن گرفتن عرضه بازی در تاریخ ۱۸ شهریور ماه درکنار کاربران هستیم».

دراین‌میان مشخص شده در NBA 2K23 شاهد بازگشت چالش‌های The Jordan خواهیم بود؛ جایی که بازیکنان می‌توانند در ۱۵ لحظه بزرگ دوران ورزشکاری مایکل جوردن شرکت کنند. ۱۰ چالش اورجینال طراحی شده در NBA 2K11 برای این نسخه بازطراحی شده‌اند و پنج لحظه جدید هم برای این بخش درنظر گرفته شده است. بازیکنان در جریان این چالش‌ها حضور در دانشکده، NBA و Team USA از دوران ورزشکاری مایکل جوردن را تجربه خواهند کرد و شاهد شرح و تفسیر مخصوص از هم‌تیمی‌ها، رقبا و موارد دیگر هستیم.

در انتها مشخص شده که در تابستان اطلاعات بیشتری از چالش‌های The Jordan بازی‌ NBA 2K23 منتشر خواهد شد. همچنین ۱۶ تیر ماه هم کاور نسخه استاندارد و دیجیتال دیلاکس بازی مشخص می‌شود. در زیر می‌توانید تریلر پخش‌شده از معرفی نسخه Michael Jordan Edition را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده