نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۳

شایعه: حالت DMZ بازی Modern Warfare 2 رایگان نیست

تام هندرسون مدعی شده که برخلاف شایعات منتشر شده، حالت چند نفره PvEvP بازی Modern Warfare 2 به‌نام DMZ رایگان نخواهد بود.

استودیوی اینفینیتی علاوه‌بر کار روی بخش داستانی و چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، در حال کار روی بازی Call of Duty: Warzone 2.0 نیز است که تا پایان سال جاری میلادی و با یک نقشه‌ی جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. بااین‌حال، شایعات جدیدی در رابطه با حالت DMZ یا بخش دیگر این بازی که گیم‌پلی چندنفره‌ی PvEvP و شبیه به بازی Escape from Tarkov را ارائه می‌کند، در رسانه‌ها مطرح شده است.

شایعات اخیر، از رایگان (free-to-play) بودن و احتمال عرضه‌ی حالت DMZ در سال ۲۰۲۳ حکایت داشتند. بااین‌حال، منابع تام هندرسون این ادعا را رد می‌کنند. هندرسون در گزارش جدید خود اعلام کرد که DMZ امسال و به‌همراه بازی اصلی Modern Warfare 2 عرضه می‌شود و درواقع یکی دیگر از حالت‌های داخلی بازی است. به‌نظر می‌رسد که برنامه‌ی اینفینیتی وارد این است که رفته رفته به توسعه‌ی این بخش پرداخته و ویژگی‌های جدید را به آن اضافه کند.

نمایی از کاستوم بازیکن در بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

هندرسون در ادامه خاطر نشان کرد که ممکن است در DMZ از همان نقشه‌ی Warzone 2.0 استفاده شده باشد. نکته‌ی جالب توجه دیگر این است که در این گزارش به تعهد اکتیویژن برای عرضه‌ی حداقل سه بازی بعدی Call of Duty روی کنسول‌های پلی استیشن اشاره شده که باعث می‌شود هر محتوایی که از Call of Duty: Modern Warfare 2 تا بازی Call of Duty سال ۲۰۲۴ از استودیوی تری‌آرک منتشر می‌شود باید به نحوی به نسخه قبلی یا Warzone 2.0 ارتباط داشته باشد تا با توافقات فعلی مطابقت داشته باشد.

البته Call of Duty: Warzone روی گوشی‌های موبایل از این امر مستثنی است؛ بنابراین جالب است ببینیم که آیا این بازی ارتباطی با مجموعه بازی‌ها یا آی‌پی‌های ایکس باکس پیدا خواهد کرد یا نه. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده