نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

شایعه: عرضه نسخه نسل ۹ بازی Red Dead Redemption 2 در آینده

براساس شایعات منتشر‌شده، ظاهرا راک‌استار قصد دارد بازی Red Dead Redemption 2 را برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت منتشر کند.

راک‌استار در سال ۲۰۱۸ میلادی با عرضه بازی Red Dead Redemption 2، دوران غرب وحشی را به شکلی زیبا برای عاشقان دنیای ویدیوگیم ترسیم کرد. روایت عمیق قصه آرتور مورگان در این اثر توانست موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان و توسعه‌دهندگان خود به ارمغان بیاورد. این بازی ابتدا برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد و پس از مدتی در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار گرفت. حال طبق گزاراشات و شایعات اخیر، ظاهرا راک‌استار در فکر عرضه این بازی روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در آینده است.

در حال حاضر طرفداران به‌لطف قابلیت Backward Compatibility، این کنسول‌ها قادر به اجرای نسخه نسل ۸ بازی Red Dead Redemption 2 هستند. با‌ این حال نمی‌توان انکار کرد که نسخه نسل ۸ به‌طور کامل از ظرفیت کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت و سونی استفاده نمی‌کند. عرضه‌ی یک پورت جداگانه و اصلی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 به‌طور قطع می‌تواند کیفیت فنی تجربه این اثر را به نقطه‌ای جدید برساند.

تصویر بازی Red Dead Redemption 2

همان‌طور که شما همراهان عزیز زومجی از آن مطلع هستید، Tez2 که به‌عنوان یک اینسایدر با اعتبار شرکت راک‌استار شناخته‌ می‌شود، روز گذشته به احتمال توقف ساخت ریمستر بازی‌ های GTA IV و Red Dead Redemptio اشاره کرده بود. حال این شخص با انتشار توییتی به برنامه عرضه نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 اشاره کرده است.

طبق گزاراشات، ظاهرا این نسخه به‌صورت یک به‌روز رسانی عرضه خواهد شد. وقوع این امر به این معنی است که صاحبان نسخه‌های پلی استیشن ۴ و ایک باکس وان، به احتمال زیاد برای تجربه اثر و دریافت به‌روزرسانی نسل ۹ نیازی به پردخت پول نخواهند داشت. هم‌چنان Tez2 در ادامه توییت خود به این امر اشاره کرد که ایده‌ای در مورد زمان عرضه این به‌روز رسانی ندارد. بااین‌حال به نظر می‌رسد راک‌استار در حال کار روی این پروژه است.

اگر یک نگاه کلی به این امر داشته باشیم، احتمال معرفی نسخه نسل نهمی بازی Red Dead Redemption 2 چندان دور از ذهن نیست. رد دد ردمپشن ۲ اثری پر فروش است و به‌طور قطع راک‌استار قصد دارد تا زمانی‌که ممکن است، این بازی را زنده نگه دارد. از طرفی نیز Take-Two Interactive سال گذشته اعلام کرد که در فکر انتشار چند پورت و ریمستر است. البته تیک تو در صحبت‌های خود اشاره‌ای به پورت بازی رد دد ردمپشن ۲ نکرد. با‌این حال موفقیت‌های بسیار این اثر، احتمال ساخت این نسخه را بسیار بالا می‌برد. در حال حاضر همه چیز در حد شایعه است و باید تا زمان انتشار خبر رسمی از طرف راک‌استار منتظر باشیم.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده