نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴

اشاره 2K به معرفی بازی NBA 2K23 در آینده نزدیک

شرکت 2K با انتشار یک توئیت تازه تأیید کرد که به‌زودی از ستاره‌ی روی جلد، گیم‌پلی و جزئیات بیشتری از بازی NBA 2K23 رونمایی به‌عمل می‌آورد.

نظر به اینکه نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ به پایان رسیده است، طرفدارها می‌توانند منتظر جزئیات جدیدی از نسخه‌های بعدی مجموعه‌های ورزشی باشند که به‌شکل سالانه به بازار عرضه می‌شوند. در هفته‌های پیش‌رو نیز شاهد رونمایی از چنین بازی‌هایی خواهیم بود و ظاهرا نسخه‌ی بعدی NBA 2K جزو اولین آثاری است گه معرفی خواهد شد.

شرکت 2K Games اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که به‌زودی از ستاره‌ی روی جلد، تاریخ عرضه، جزئیات گیم‌پلی و نخستین تریلر‌های بازی NBA 2K23 رونمایی می‌کند. با اینکه هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر رونمایی از نسخه‌ی بعدی این بازی بسکتبالی بود، اما بازی‌های این مجموعه معمولا در ماه ژوئیه معرفی می‌شوند.

دانلود از آپارات

باید دید که بازی NBA 2K23 برای کدم یک از پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد؛ اگرچه احتمالا حداقل برای امسال هم شاهد انتشار آن به‌شکل میان-نسلی باشیم. طرفدارها تا زمان انتشار نسخه‌ی بعدی می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی بازی NBA 2K22 بروند که درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و کامپیوتر در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده