// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۶

کارگردان Street Fighter 6 از ارزش سیستم کنترل مدرن بازی می‌گوید

تاکایوکی ناکایاما، کارگردان استریت فایتر 6 می‌گوید که سیستم کنترل مدرن موجود در این بازی فایتینگ قرار نیست مبارزات را بیش از اندازه آسان کند.

براساس تازه‌ترین توضیحات کارگردان استریت فایتر 6، قرار نیست استفاده از کنترل‌های مدرن در این بازی مثل انتخاب حالت Easy باشد و مبارزه را آسان کند. وقتی چند هفته‌ی قبل شاهد انتشار اخبار بازی Street Fighter 6 بودیم و اطلاعات گوناگونی را درباره‌ی آن دریافت کردیم، برخی از طرفدارهای قدیمی مجموعه به وجود «کنترل‌های مدرن» در استریت فایتر 6 اعتراض کردند. با اینکه شرکت ژاپنی کپکام توضیح داد که استفاده از کنترل‌های مدرن قرار است کاملا اختیاری باشد، مخالف‌ها می‌گفتند که کنترل‌های مدرن باعث آسان شدن بازی برای گیمرهایی می‌شود که سراغ کنترل‌های مدرن می‌روند.

حالا تاکایوکی ناکایاما به‌عنوان کارگردان بازی Street Fighter 6 در این رابطه صحبت کرده است. به عقیده‌ی وی این کنترل‌های مدرن، بالانس بازی را به هم نمی‌ریزند. او گفت که هدف وجود سیستم کنترل مدرن در استریت فایتر 6، آسان کردن بیش از اندازه‌ی بازی نیست. ظاهرا ناکایاما فکر می‌کند که حتی برخی از بازیکن‌های حرفه‌ای حاضر در رقابت‌ها نیز از وجود کنترل‌های مدرن در بازی استقبال خواهند کرد.

در بخشی از توضیحات او می‌خوانیم: «اگر کسی می‌خواهد بازی را در شرایط رقابتی همچون یک تورنمنت با کنترل مدرن تجربه کند، باید بتواند این کار را انجام دهد. [استفاده از کنترل مدرن] به‌سادگی یک مسیر متفاوت برای بازیکن‌هایی است که می‌خواهند در آن قدم بگذارند».

بازی استریت فایتر 6 در سال ۲۰۲۳ میلادی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده