// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

سیم اتصال هدست واقعیت مجازی PS VR2 و PS5 به سادگی تعویض می‌شود

براساس گزارش جدید نه‌تنها پلی استیشن وی‌آر 2 فقط از یک سیم برای اتصال به کنسول PS5 بهره می‌برد، بلکه در صورت خراب شدن سیم به‌سادگی می‌توان سراغ خرید جایگزین رفت.

یکی از پیشرفت‌های کلیدی هدست واقعیت مجازی PS VR2 نسبت به اولین PS VR مربوط‌به کاهش قابل‌توجه تعداد کابل‌ها است. پلی استیشن وی‌آر با چند سیم و یک وسیله جانبی به شکلی نسبتا پیچیده به کنسول PS4 وصل می‌شد، اما پلی استیشن وی آر 2 به‌سادگی با یک سیم به درگاه اتصال USB-C وصل می‌شود و راه‌اندازی آن برای همه آسان است. حالا در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که ظاهرا همین یک کابل هم به شکل دائمی به پلی استیشن وی‌آر 2 وصل نیست. در نتیجه به‌سادگی می‌توان آن را از PS VR2 جدا کرد و سراغ خرید سیم جایگزین رفت.

برایان پل که بارها موفق به ارائه‌ی گزارش‌های اختصاصی درست در رابطه با هدست‌ها و بازی‌های واقعیت مجازی شده است، این خبر را اعلام کرد. او می‌گوید که شرکت Sony می‌خواست در صورت آسیب دیدن سیم، مشکل خاصی برای کاربر به وجود نیاید. پس اگر سیم اتصال هدست واقعیت مجازی PS VR2 به کنسول PS5 سونی دچار مشکل شد، گیمر فقط هزینه‌ی خرید یک سیم اتصال جایگزین را پرداخت خواهد کرد.

تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهند که پلی استیشن وی آر 2 طی سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد. بازی Horizon Call of the Mountain، بازی Resident Evil Village، بازی No Man's Sky و بازی The Walking Dead: Saints & Sinners Chapter 2 – Retribution برخی از آثاری هستند که می‌دانیم روی کنسول پلی استیشن 5 می‌توان آن‌ها را با PlayStation VR2 تجربه کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده